زبان انگلیسی

آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی | Super Intensive [ سه ماه ]

اگر ذهن‌مان همه واژگان و مباحث گرامر انگلیسی را دانلود می‌کرد، زندگی بسیار راحت‌تر می‌شد. اما متاسفانه تکنولوژی هنوز آنقدر پیشرفت نکرده است که این اتفاق رخ دهد. برای تسلط به زبان انگلیسی، باید تلاش کنید و زمان کافی را نیز صرف کنید. اما آیا می‌توان زبان انگلیسی را به صورت فشرده، یعنی ظرف سه ماه، یاد گرفت. بله، اگر  هر روز زمان کافی برای مطالعه زبان انگلیسی و شرکت در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی داشته باشید و تکنیک های یادگیری زبان انگلیسی را بشناسید، می‌توانید زبان انگلیسی را سه ماهه یاد بگیرید. در این مطلب، هر آنچه باید در مورد آموزش فوق قشرده زبان انگلیسی بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشیذ!

آیا می‌توانیم انگیسی را سه ماهه یاد بگیریم؟

آیا می‌توانیم زبان انگلیسی را سه ماهه یاد بگیریم؟ بله، می‌توانید زبان انگلسی را به صورت فوق فشرده و طی سه ماه بگیرید. کافی است در طی روز، زمان بیشتری را صرف مطالعه کنید، هدف مشخصی داشته باشید، اهداف کوتاه مدت و بلندمندتی را برای خودتان مشخص کنید، به خودتان حسابی سخت بگیرید و تکنیک‌های صحیح یادگیری زبان انگلیسی را نیز بشناسید.

برای یادگیری فوق فشرده زبان انگلیسی، بهتر است یک سری نکات را به ذهن‌تان بسپارید. در ادامه، از این نکات برای‌تان گفته‌ایم.

اهداف و انتظارات واقع‌گرایانه

داشتن اهداف و انتظارات واقع‌گرایانه مسئله بسیار مهمی است. در سراسر مسیر یادگیری زبان انگلیسی، حواس‌تان به این مسئله باشد. اگر اهداف ایده‌آل‌گرایانه‌ای را برای خودتان معین کنید و از خودتان انتظارات واقع‌گرایانه‌ای را نداشته باشید، سرخورده و مضطرب خواهید شد. یادتان باشد که طی سه ماه، نمی‌توانید مثل یک گویش‌ور زبان انگلیسی صحبت کنید، بلکه فقط می‌توانید پیشرفت مطلوبی را از خودتان انتظار داشته باشید و پایه و اساس انگلیسی را یاد بگیرید و برخی از مهارت‌های‌تان را نیز تقویت کنید.

یادگیری دستور زبان مقدماتی انگلیسی

زبان انگلیسی دستور زبان مشخصی دارد که در ابتدای مسیر، باید اصول مقدماتی آن را یاد بگیرید تا بتوانید جمله انگلیسی بسازید و در گفتارتان از آن‌ها استفاده کنید.

مطالعه روزانه انگلیسی

هر روز، زبان انگلیسی بخوانید و مطالب جدیدی را یاد بگیرید. اما یادتان باشد که پیش از یادگیری مطالب جدید، باید مطالب روزهای قبل را با خودتان مرور کنید. اگر این مرور کردن صورت نگیرد، بعد از مدتی، از یادتان خواهد رفت. هر روز، واژگان و اصطلاحات جدید را مرور کنید و با آن‌ها جمله بسازید تا معنا و کاربردشان در ذهن‌تان تثبیت شود. بعد از آن، شروع به یادگیری واژگان جدید و مباحث دستوری انگلیسی کنید.

یادداشت برداری

هر روز، چیزهایی را که می‌خوانید یادداشت کنید تا بتوانید روزهای بعد، آن‌ها را با خودتان مرور کنید. یادتان باشد که در یادگیری زبان انگلیسی، نباید به حافظه‌تان اعتماد کنید، چرا که یادگیری زبان مستلزم تمرین و تکرار است و با یک بار دیدن و شنیدن، چیزی در ذهن‌تان نخواهد ماند.

نترسیدن از اشتباه

هر زبان آموزی مرتکب اشتباه می‌شود. بنابراین، نباید از اشتباه کردن بترسید. در ابتدای مسیر، هنگام صحبت کردن، اشتباهاتی را خواهید داشت، اما اگر تمرین اسپیکینگ را ادامه دهید و از اشتباه کردن نترسید، به مرور زمان، تعداد اشتباه‌تان به حداقل خواهد رسید.

مسیر سه ماهه یادگیری زبان انگلیسی به صورت فوق فشرده

تا به اینجا، با کلیت یادگیری زبان انگلیسی در سه ماه آشنا شدید. در زیر، از جزئیات یادگیری فوق قشرده زبان انگلیسی برای‌تان گفته‌ایم.

ماه اول یادگیری فوق فشرده زبان انگلیسی

در ماه اول، باید پایه و اساس زبان انگلیسی را یاد بگیرید. در واقع، باید دستور زبان انگلیسی را یاد بگیرید، واژگان کاربردی زبان انگلیسی را یاد بگیرید و جمله‌های ساده بسازید. با جمله‌سازی، در واقع تمرین دستور زبان انجام می‌دهید و واژگان نیز در ذهن‌تان مرور می‌شود.

واژگان پرکاربرد زبان انگلیسی را یاد بگیرید، نام اجسام مختلف را به زبان انگلیسی یاد بگیرید.

برای یادگیری واژگان جدید، از اپلیکیشن‌های یادگیی زبان انگلیسی و فلش کارت استفاده کنید. همچنین، می‌توانید نام اشیا مختلف را با برچسبی روی‌شان بچسبانید تا همواره جلوی چشم‌تان باشد و در ذهن‌تان ثبت شود.

به محض یادگیری اصول اولیه دستور زبان انگلیسی، شروع به جمله‌سازی کنید تا به مرور زمان، کاربرد واژگان و ساختار جمله‌ها در ذهن‌تان تثبیت شود. برای جمله‌سازی، لازم نیست به سراغ موضوعات عجیب و غریب بروید، بلکه بهتر است در مورد فعالیت‌های روزمره‌تتان به زبان انگلیسی صحبت کنید.

برای تقویت مهارت‌های زبانی‌تان، از ویدئوهای یوتیوب و فیلم و سریال‌های انگلیسی استفاده کنید.این موارد تأثیر شگفت‌انگیزی بر سطح زبان‌تان خواهد داشت.

ماه دوم یادگیری فوق فشرده زبان انگلیسی

در دومین ماه یادگیری زبان انگلیسی، باید روی مهارت اسپیکینگ‌تان تمرکز کنید تا بتوانید خیلی زود به این زبان صحبت کنید. در واقع، در این ماه، باید هر آنچه را آموخته‌اید پیاده کنید.

بهتر است با گویش‌وران زبان انگلیسی یا کسانی که در حال یادگیری این زبان هستند ارتباط برقرار کنید تا بتوانید با آن‌ها به زبان انگلیسی صحبت کنید و بدین ترتیب مهارت اسپیکینگ را در خودتان تقویت کنید. در این مرحله، در مورد موضوعات ساده به زبان انگلیسی گفتگو کنید، برای مثال، می‌توانید با آن‌ها در مورد فعالیت‌های روزمره‌تان صحبت کنید.

ماه سوم یادگیری فوق فشرده زبان انگلیسی

در ماه سوم از یادگیری فوق فشرده زبان انگلیسی، به سراغ جزئیات بروید. برای مثال، روی تلفظ صحیح حروف مختلف تمرکز کنید و ضعف‌های‌تان را در این زمینه برطرف کنید. به طور کلی، در این مرحله، باید به فکر فیدبک گرفتن و برطرف کردن ضعف‌های‌تان باشید تا بتوانید به هدف مورد نظرتان برسید و ادامه مسیر را نیز به خوبی پیش بروید.

سخن آخر

تا به این‌جا، با نحوه یادگیری زبان انگلیسی به صورت فوق فشرده آشنا شدید. همانطور که مشاهده کردید، طی سه ماه، می‌توانید زبان انگلیسی را تا حد قابل قبولی یاد بگیرید. در قدم اول، باید زمان کافی را به یادگیری فوق فشرده زبان انگلیسی اختصاص دهید. در واقع، باید هر روز زبان انگلسی را بخواهید. در بهترین دوره‌های زبان انگلیسی شرکت کنید و مسیر یادگیری را زیر نظر مدرسی مجرب دنبال کنید. از روش‍‍ها و ابزارهای مناسب برای یادگیری واژگان کاربردی زبان انگلیسی استفاده کنید. دستور زبان انگلیسی را یاد بگیرید و شروع به جمله‌سازی کنید. همچنین خودتان را در زبان انگلیسی غرق کنید؛ پادکست انگلیسی گوش دهید، کتاب و مقاله انگلیسی بخوانید و فیلم و داستان انگلیسی گوش دهید. بدین ترتیب، می‌توانید زبان انگلیسی را در بازه زمانی کوتاهی یاد بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا