زبان آلمانی

بهترین کتاب آموزش زبان آلمانی

اگر در حال یادگیری زبان آلمانی هستید، شناخت منابع و کتاب‌های خوب می‌تواند کمک‌تان کند. همانطور که می‌دانید تنوع کتاب آموزش زبان آلمانی در بازار بسیار زیاد است و هر کسی می‌تواند با توجه به روحیه و نیازش، بهترین کتاب آموزش زبان آلمانی را انتخاب کنید. اما کتاب آموزشی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ در این مطلب، از بهترین کتاب های آموزش زبان آلمانی برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

هنگام انتخاب کتاب آموزش زبان آلمانی به چه نکاتی توجه کنیم؟

پیش از هر چیزی، باید بدانیم که هنگام انتخاب کتاب آموزش زبان آلمانی چه معیارهایی را در نظر بگیریم؟ در ادامه، برخی از معیارهای انتخاب کتاب آموزش زبان آلمانی برای‌تان خواهیم گفت.

سطح زبان آلمانی

در قدم اول، باید سطح زبان آلمانی‌تان را بشناسید تا بتوانید کتاب مناسب را انتخاب کنید. در واقع، باید بدانید هنوز در سطح مبتدی هستید تا به سطوح متوسط و پیشرفته رسیده‌اید. اگر در سطح پیشرفته باشید، کتاب‎‌های مخصوص سطوح متوسط و مبتدی خسته‌تان خواهد کرد و اگر در سطح مبتدی باشید، کتاب‌های سطح پیشرفته دلزده و مضطرب‌تان خواهد کرد، بنابراین باید در انتخاب کتاب بسیار دقت کنید.

سن

در قدم بعدی، باید موضوع سن را در نظر بگیرید. برخی از کتاب‌های آموزش زبان آلمانی فقط مختص به کودکان است، از این رو، روند یادگیری زبان آلمانی با استفاده از این کتاب‌ها بسیار کُند پیش می‌رود. بنابراین باید مسئله سن را در نظر داشته باشید و به سراغ کتاب‌های مختص به نوجوانان و بزرگسالان بروید.

هدف از یادگیری زبان آلمانی

باید هدف یا اهداف‌تان را از یادگیری زبان آلمانی مشخص کنید، سپس کتاب مناسب را انتخاب کنید. برای مثال، باید مشخص کنید قصدتان از یادگیری زبان آلمانی سفر یا مهاجرت به آلمان است یا می‌خواهید مترجم زبان آلمانی شوید. در این حالت، می‌توانید منابع مشخصی را برای یادگیری زبان آلمانی انتخاب کنید.

معرفی کتاب های برتر آموزش زبان آلمانی

تنوع کتاب های آموزش زبان آلمانی بسیار زیاد است. هر کدام از این کتاب ها روی مهارتهای مشخصی کار می‌کنند. در ادامه، برخی از بهترین کتاب های آموزش زبان آلمانی را معرفی خواهیم کرد.

کتاب The Everything Learning German Book، اثر Ed Swick

اگر می‌خواهید واژگان رایج در زبان آلمانی را بشناسید و بتوانید به راحتی، در کافه یا رستوران غذا و نوشیدنی سفارش دهید یا از سوپرمارکت خرید کنید، کتاب The Everything Learning German Book برای‌تان بسیار مناسب خواهد بود.

در این کتاب، جمله‌هایی مثل جمله‌های زیر را خواهید دید:

Wie viel kostet der Käse?

قیمت پنیر چقدر است؟

Ich möchte ein Berliner, bitte.

من برلینر می‌خواهم، لطفاً.

این کتاب آموزشی سی دی نیز به همراه خود دارد، از این رو، به کمک آن، می‌توانید مهارت‌ شنیداری‌تان را تقویت کنید و تلفظ صحیح واژگان آلمانی را نیز یاد بگیرید.

با استفاده از این کتاب، می‌توانید با فرهنگ کشور آلمان و زندگی روزمره مردم این کشور آشنا شوید.

کتاب Living German، اثر Ed Swick

اگر می‌خواهید با فرهنگ آلمان و مردم این کشور آشنا شوید، کتاب Living German می‌تواند کمک‌تان کند. این کتاب آموزشی برای زبان آموزان سطح مبتدی مناسب است. با استفاده از این کتاب، می‌توانید با دستور زبان آلمانی آشنا شوید، واژگان کاربردی زبان آلمانی را یاد بگیرید و رفته رفته، بتوانید به زبان آلمانی صحبت کنید.

کتاب German Made Simple، اثر Eugene Jackson و Adolph Geiger

اگر می‌خواهید زبان آلمانی را به صورت خودآموز یاد بگیرید، این کتاب بسیار کمک‌تان خواهد کرد. این کتاب برای زبان آموزان سطوح متوسط و مبتدی متاسب است و اساس زبان آلمانی را به خوبی به شما یاد می‌دهد.

با استفاده از این کتاب، می‌توانید دستور زبان آلمانی را یاد بگیرید، دایره واژگان‌تان را گسترش دهید و با اصطلاحات رایج در زبان آلمانی آشنا شوید و به زبان آلمانی مکالمه کنید.

کتاب Hammer’s German Grammar and Usage، اثر Martin Durrell

کتاب Hammer’s German Grammar and Usage از بهترین منابع برای آموزش دستور زبان آلمانی است. این کتاب برای زبان آموزان سطوح متوسط و پیشرفته مناسب است. با استفاده از این کتاب، می‌توانید دستور زبان آلمانی را با جزئیات کامل یاد بگیرید.

کتاب Learn German with Stories: Cafe in Berlin، اثر Andre Klein

کتاب Learn German with Stories: Cafe in Berlin، اثر Andre Klein، از بهترین گزینه‌ها برای یادگیری زبان آلمانی است. داستان‌های موجود در این کتاب نه خیلی کوتاه هستند و نه خیلی بلند هستند و حتی زبان آموزان سطح مبتدی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. جالب است بدانید که نسخه صوتی این کتاب نیز وجود دارد و شما می‌توانید با استفاده از آن، تلفظ صحیح واژگان آلمانی را یاد بگیرید

کتاب Speak German in 90 Days: A Self Study Guide to Becoming Fluent، اثر Kevin Marx

کتاب Speak German in 90 Days: A Self Study Guide to Becoming Fluen از بهترین گزینه‌ها برای آموزش زبان آلمانی است. با استفاده از این کتاب، می‌توانید مهارت‌های زبانی مختلف را در بازه زمانی کوتاه، در خودتان تقویت کنید.

سخن آخر

تا به اینجا، با کتاب های آموزش زبان آلمانی آشنا شدید. همانطور که مشاهده کردید، هر کدام از این کتاب های آموزش زبان آلمانی ویژگی‌های مختص به خودشان را دارند، برای مثال، بعضی آن‌ها دستور زبان آلمانی را به شما یاد می‌دهند و برخی دیگر روی پرورش مهارت شنیداری متمرکز هستند. بنابراین با شناخت کتاب‌های مختلف و ویژگی‌های هر کدام‌شان، می‌توانید بهترین کتاب آموزش زبان آلمانی را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا