زبان انگلیسی

چگونه پارتنر زبان انگلیسی پیدا کنیم؟ [سایت‌ها و اپلیکیشن‌‌ها]

اگر می‌خواهید پیشرفت کنید، باید به فکر تمرین و تکرار باشید. این مسئله در مورد اسپیکینگ انگلیسی نیز صدق می‌کند. یافتن پارتنر زبان انگلیسی باعث می‌شود خیلی سریع‌تر پیشرفت کنید، به خصوص در مورد اسپیکینگ و مکالمه به زبان انگلیسی. اما چگونه پارتنر زبان انگلیسی پیدا کنیم؟ در این مطلب، از اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلف برای یافتن پارتنر زبان انگلیسی برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

راه‌های یافتن پارتنر زبان انگلیسی

اگر به فکر تقویت مهارت اسپیکینگ هستید یا اینکه می‌خواهید مکالمه انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید، باید بدانید از بهترین و سریع‌ترین روش‌های رسیدن به این هدف پیدا کردن پارتنر زبان انگلیسی و مکالمه با او است. اما چگونه پارتنر زبان انگلیسی پیدا کنیم و با وی مکالمه کنیم؟ در ادامه، برای‌تان گفته‌ایم چگونه می‌توانید پارتنر زبان انگلیسی بیابید و با آن‌ها مکالمه کنید.

اپلیکیشن Lingo Blabla

اپلیکیشن Lingo Blabla بسیار کاربردوست است. از طریق این اپلیکیشن، می‌توانید با یک کلیک، پارتنر انگلیسی پیدا کنید. با استفاده از این اپلیکیشن، در هر کجا که باشید، می‌توانید پارتنرهای از نقاط مختلف جهان داشته باشید و با وی گفتگو کنید. این اپلیکیشن کاملاً رایگان است و با استفاده از آن می‌توانید مهارت مکالمه و اسپیکینگ انگلیسی را به روشی مفرح در خودتان تقویت کنید.

این اپلیکیشن روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل نصب است.

مزایا:

  • در هر زمان و هر مکان، می‌توانید انگلیسی تمرین کنید
  • هر لحظه که بخواهید، می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید
  • رایگان است.

معایب:

  • کاربران این زبان از نقاط مختلف جهان هستند و لزوماً نیتیو نیستند، از این رو، با لهجه‌های مختلف مواجه می‌شوید و ممکن است تلفظ اشتباه را نیز از آن‌ها بشنوید.
  • اگر دستور زبان انگلیسی را رعایت نکنید، کسی نیست آن را تصحیح کند.

اپلیکیشن HelloTalk

اپلیکیشن HelloTalk در سراسر جهان قابل دسترسی است. می‌توانید حساب کاربری مختص به خودتان را در این اپلیکیشن بسیازید و خلاصه‌ای در مورد خودتان در پروفایل‌تان بنویسید. همچنین، می‌توانید زبان مورد نظرتان و سطح‌تان را نیز مشخص کنید. HeeloTalk از اپلیکیشن‌های محبوب زبان آموزان مبتدی است.

مزایا:

  • در اپلیکیشن، می‌توانید با فرهنگ مردمی از ملل مختلف آشنا شوید و در مورد فرهنگ کشور خودتان نیز با آن‌ها صحبت کنید.
  • این اپلیکیشن ابزارهایی برای ترجمه و یادگیری زبان انگلیسی دارد.
  • در این اپلیکیشن، می‌توانید متن، صدا و ویدئو را به اشتراک بگذارید.

معایب:

  • ممکن است در این اپلیکیشن به پارتنرهایی بر بخورید که هدف‌شان یادگیری زبان نیست، بلکه صرفاً می‌خواهد شما را ملاقات کنند.

اپلیکیشن Tandem

برای استفاده از اپلیکیشن Tandem، باید ثبت نام کنید و داده‌هایی را نیز در مورد زبان‌هایی که می‌شناسید و می‌خواهید تمرینشان کنید در اختیارش قرار  دهید. از طریق این اپلیکیشن، می‌توانید پارتنرهای مختلفی را برای یادگیری زبان انگلیسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید کسانی را بیابید که به زبان مادری شما علاقه‌مند هستند. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید با کاربرانی از سراسر جهان گفتگو کنید و با فرهنگ آن‌ها اشنا شوید.

مزایا:

  • از طریق این اپلیکیشن، با کاربرانی ارتباط برقرار می‌کنید که در یادگیری زبان انگلیسی مصم هستند.  
  • از طریق این اپلیکیشن، به اساتید حرفه‌ای زبان انگلیسی دسترسی خواهید داشت.

معایب:

  • اکثر کاربران از چند کشور مشخص هستند.
  • ابزارهای یادگیری زبان انگلیسی در این اپلیکیشن محدود است.

اپلیکشن iTalki

اگر به فکر دوست یابی نیستید و صرفا به دنبال مکالمه روزمره نیستید، می‌توانید برای یادگیری زبان انگلیسی به سراغ اپلیکیشن iTalki  بروید. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید به اساتید زبان در سراسر جهان ارتباط داشته باشید. از میان این اساتید، می‌توانید مدرسانی را پیدا کنید که شهریه کلاس‌های‌شان متناسب با بودجه شما است. این اساتید برنامه لازم را نیز در اختیارتان قرار می‌دهند. برای عضویت در این اپلیکیشن لازم نیست هزینه‌ای بپردازید.

مزایا:

  • حضور مدرسان حرفه‌ای زبان انگلیسی
  • در هر کجا و هر زمان، می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید

اپلیکیشن HiNative

اپلیکیشن HiNative، برخلاف دیگر اپلیکیشن‌ها، بر پایه پرسش و پاسخ است. هر زبان آموز می‌تواند به صورت رایگان، در این اپلیکیشن ثبت نام کند و اگر سوالی در موردواژگان و تلفظ دارد بپرسد. حتی اگر بخواهید متنی را سریع ترجمه کنید، می‌توانید درخواست‌تان را در این اپلیکیشن مطرح کنید. همچنین می‌توانید از دیگر کاربران بخواهید نوشته‌تان را تصحیح کنند. این اپلیکیشن برای زبان آموزانی مناسب است که می‌خواهند در آزمون‌های بین‌المللی شرکت کنند و سریع به جواب برسند.

معایب:

  • تعداد کاربران این اپلیکیشن بسیار زباد است.
  • سریع به پاسخ سوال‌تان می‌رسید

مزایا:

  • امکان مکالمه خصوصی وجود ندارد.
  • اگر حساب کاربری پریمیوم نداشته باشید، باید مدت زیادی را منتظر فعال شدن حساب کاربری‌تان شود
  • هزینه استفاده از این اپلیکیشن بالا است.

سخن آخر

حتما تا به اینجا به پاسخ «چگونه پارتنر زبان انگلیسی پیدا کنیم؟» رسیده‌اید. همانطور که مشاهده کردید، اپلیکیشن‌های متعددی برای رسیدن به این هدف وجود دارد. هر کسی به دلیلی شروع به یادگیری زبان انگلیسی می‌کند. فرقی نمی‌کند چرا می‌خواهید زبان انگلیسی را یاد بگیرید، در هر صورت، مکالمه انگلیسی را یاد بگیرید و مهارت اسپیکینگ را در خودتان تقویت کنید. برای رسیدن به این هدف، اگر پارتنر داشته باشید، می‌توانید خیلی سریع‌تر پیشرفت کنید. بسته به شرایط و هدف‌تان، بهترین اپلیکشن را انتخاب کنید تا بتوانید خیلی زود پیشرفت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا