زبان آلمانی

اپلیکیشن یادگیری زبان آلمانی

پیشرفت تکنولوژی و پیدایش اینترنت نقش قابل توجهی در یادگیری زبان آلمانی داشته است. کافی است جستجوی ساده‌‌ای در اینترنت انجام دهید تا فهرستی از اپلیکیشن‌های مختلف برای یادگیری زبان آلمانی ببینید. هر کدام از این اپلیکیشن‌ها ویژگی‌های مختلفی دارند که از دیگر اپلیکیشن‌ها متمایز می‌شوند. بنابراین باید اپلیکیشن‌های مختلف یادگیری زبان آلمانی و ویژگی‌های مختلف‌شان را بشناسید تا بتوانید بهترین اپلیکیشن‌ها را برای یادگیری زبان آلمانی انتخاب کنید. اما بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان آلمانی چیست؟ چه معیارهایی را برای انتخاب در نظر بگیریم؟ در این مطلب، 8 اپلیکیشن یادگیری زبان آلمانی را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان آلمانی

سبک یادگیری هر کسی با دیگری فرق می‌کند. برخی از زبان آموزان با خواندن و نوشتن یاد می‌گیرند و برخی دیگر از طریق گوش دادن و صحبت کردن می‌آموزند. اما وقتی صحبت از یادگیری زبان آلمانی یا هر زبان خارجی دیگری به میان می‌آید، می‌بینیم که بسیاری از اشخاص می‌توانند بخوانند و متوجه شوند، اما نوشتن و صحبت کردن برای‌شان دشوار است. اگر می‌خوهید به زبان آلمانی مسلط شوید، باید هر چهار مهارت را در خودتان تقویت کنید. برخی از اپلیکیشن‌های زیر آلمانی هر چهار مهارت را به شما یاد می‌دهند، اما برخی دیگر فقط روی یک سری مهارت‌های مشخص متمرکز هستند.

 در ادامه، بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان آلمانی را معرفی کرده‌ایم.

اپلیکیشن Drops

اپلیکیشن Drop از اپلیکیشن‌های بصری بادگیری زبان است و تمرکز آن بر آموزش واژگان آلمانی است. در این اپلیکیشن، باید واژگان و تصاویر را به یکدیگر متصل کنید. در واقع، یادگیری و تفریح در این بازی با یکدیگر ادغام شده‌اند. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید واژگان آلمانی را سریعاً و به راحتی به ذهن بسپارید.

هر روز، اپلیکیشن Drops به شما آیادآوری می‌کند که باید 5 دقیقه واژگان آلمانی را تمرین کنید. این پنج دقیقه برای نسخه رایگان این اپلیکیشن است، برای اینکه بتوانید بدون محدودیت از این اپلیکیشن برای یادگیری آلمانی استفاده کنید، باید نسخه پولی آن را تهیه کنید. فرقی نمی‌کند در سطح مبتدی هستید یا پیشرفته، در هر صورت، می‌توانید از این اپلیکیشن برای یادگیری واژگان آلمانی استفاده کنید.

اپلیکیشن Memrise

اپلیکیشن Memrise از یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری لغت های آلمانی است. در این اپلیکیشن‌ها، فلش کارت‌های رنگی و ویدئوهای کوتاه در یادگیری آلمانی، بهبود مهارت گوش دادن و گسترش دایره واژگان‌تان به شما کمک می‌کنند. در این اپلیکیشن، واژگان و عبارت‌ها آنقدر برای‌تان تکرار می‌شوند که در ذهن‌تان ثبت می‌شوند. علاوه بر این‌ها، در این اپلیکیشن می‌توانید به سراغ مباحثی بروید که برای‌تان جذاب‌تر است و واژگان متعلق به آن مبحث را یاد بگیرید.

اپلیکیشن  Pimsleur

اپلیکیشن  Pimsleur یکی از بهترین اپلیکیشن‌های صوتی برای یادگیری زبان آلمانی است. در این اپلیکیشن، 5 سطح زبان آلمانی در 80 ساعت تمرین گوش دادن گنجانده شده است. اپلیکیشن  Pimsleur شامل درس‌های 30 دقیقه‌ای است. هنگام استفاده از این اپلیکیشن، واژگان را گوش می‌دهید و با خودتان تکرار می‌کنید تا رفته رفته، با تلفظ صحیح در ذهن‌تان جای بگیرید. بدین ترتیب، با استفاده از اپلیکیشن Pimsleur، تلفظ صحیح واژگان را یاد می‌گیرید و مهارت صحبت کردن و شنیدن‌تان نیز تقویت می‌شود.

اپلیکیشن Yabla

اپلیکیشن Yabla از اپلیکیشن‌های تعاملی و مبتنی بر ویدئو است. باید به سطح مطلوبی از زبان آلمانی رسیده باشید تا بتوانید به خوبی، از این ویدئو استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های این اپلیکیشن این است که می‌توانید سرعت آن را کم کنید و روی زیرنویس کلیک کنید و ترجمه آلمانی واژه آلمانی مورد نظرتان را ببینید. جالب است بدانید ویدئوهای این اپلیکیشن مربوط به دهه 90 میلادی است.

اپلیکیشن Lingopie

اپلیکیشن Lingopie نیز اپلیکیشن‌های مبتنی بر ویدئو است. در این اپلیکیشن، ویدئوهای مربوط به زندگی روزمره و فیلم‌های مختلف را مشاهده می‌کنید. زبان آموزان سطوح مختلف می‌توانند از این اپلیکیشن برای یادگیری زبان آلمانی استفاده کنند. جالب است بدانید که می‌توانید سرعت ویدئو را نیز تنظیم کنید و ویدئوها را نیز با زیرنویش‌های آلمانی و انگلیسی ببینید. می‌توانید واژه‌های موردنظرتان را در ویدئوهای مختلف نشان یا مارک کنید و در نهایت، آن‌ها را با خودتان مرور کنید.

اپلیکیشن Busuu

اپلیکیشن Busuu از بهترین و جامع‌ترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان است. در این اپلیکیشن، می‌توانید مهارت‌های صحبت کردن، نوشتن و گوش دادن را از طریق یادگیری واژگان جدید و دستور زبان آلمانی تقویت کنید و علاوه بر این‌ها، تمرین‌های مختلف را نیز انجام دهید. می‌توان گفت Bussu بهترین اپلیکیشن رایگان یادگیری زبان آلمانی است. جالب است بدانید که پیش از آن‌که شروع به استفاده از این اپلیکیشن کنید، باید در یک آزمون ده دقیقه‌ای شرکت کنید تا سطح‌تان مشخص شود.

اپلیکیشن Babble

اپلیکیشن Babble بهترین اپلیکیشن حرفه‌ای و تعاملی برای یادگیری زبان انگلیسی است. پیش از استفاده از این اپلیکیشن، باید در آزمونی در همین اپلیکیشن شرکت کنید تا سطح زبان آلمانی‌تان مشخص شود. این اپلیکیشن هر روز به شما یادآوری می‌کند که باید 5 تا 60 دقیقه زبان آلمانی بخوانید. در ضمن، اگر در سطح پیشرفته زبان آلمانی هستید، از این اپلیکیشن غافل نشوید، چرا که با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید کاربرد آلمانی را در کسب و کار نیز یاد بگیرید.

اپلیکیشن Tandem

اگر می‌خواهید زبان آلمانی را با زبان آموز دیگری تمرین کنید، باید به سراغ Tandem بروید. این اپلیکیشن یادگیری زبان آلمانی مبتنی بر چت کردن  و فرستادن پیام صوتی است. از طریق این اپلیکیشن، می‌توانید بر ترس‌تان از صحبت کردن به زبان آلمانی غلبه کنید.

سخن آخر

تا به این‌جا، با چندین اپلیکیشن زبان آلمانی آشنا شدید. همانطور که مشاهده کردید، هر کدام از این اپلیکیشن‌ها ویژگی‌های مختلفی دارند و به طریق مختلفی، می‌توانند مهارت‌های زبانی‌تان را تقویت کنند. فرقی به تازگی شروع به یادگیری زبان آلمانی کرده‌اید یا در سطح پیشرفته این زبان هستید، در هر صورت، اپلیکیشن‌های متعددی برای‌تان وجود دارد که می‌تواند به پیشرفت‌تان کمک کنید. اپلیکیشن‌ها را بشناسید و بسته به سطح، روحیه و نیازتان، بهترین اپلیکیشن زبان آلمانی را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا