مهدی عظیمی

  • مدرس زبان فرانسه
  • امتیاز: 5 از 19 رای

درباره استاد

فوق لیسانس رشته مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه شهید بهشتی 

سابقه تدریس در آموزشگاه های مختلف زبان فرانسه از سال ۱۳۹۸ 

 

ادیب کوچک زاده1402/7/29

5

تدریس عالی

فرگل گودرزی1402/7/29

5

خیلی خوب

سپيده مرشد امامي1402/8/22

5

من این ترم با مهدی کلاس دارم. صبور و مهربون و لهجه عالی .

نسیم محمدی1402/8/24

5

من در حال گذراندن سطح A1 هستم. نقاط قوت مهدی به نظرم تسلط عالی و سواد بالاش تو زبان فرانسه‌ست. فوق‌العاده صمیمی و در عین حال تو کارش جدیه. سعی می‌کنه موضوعات مرتبط با درس روز رو بیشتر از کتاب آموزشی با شاگرداش کار کنه، اما اگه خودتون درس نمی‌خونید، این کلاس برای شما نیست؛ چون روشش اینه که اجباری از طرف استاد در کار نیست. همیشه با روی باز برای جواب دادن به سوالات زبان‌آموزا و تصحیح اشتباهاتشون، حتی در ساعات خارج از کلاس، آماده‌ست که این واقعا تحسین برانگیزه.

ستایش تنها1402/8/24

5

به نظرم مهدی خیلی خوب به جزئیات توجه میکنه و همه چیز رو موقع درس دادن میگه که من خیلی دوست دارم این روش رو از نظره من عالیه👌🏻

مینا شاه آبادی1402/8/28

5

مهدی خیلی خوش اخلاق و صبوره و تسلط خوبی به زبان فرانسه داره.

اعظم لقمانی فر1402/8/28

5

من با آقای عظیمی کلاس خصوصی دارم و از انتخاب ایشون بسیار خوشحالم. علاوه بر دانش بالا و تسلط بر محتوای آموزشی باید از صبوری زیاد و اخلاق فوق العاده شون هم بگم. یه ویژگی عالی کلاسشون برای من این بود که تعاملشون به گونه ایه که ابدا از اشتباه کردن نمی ترسم و حتی زمانی که مطمئن نیستم راحت حرف می زنم.

بهاره بهزاداول1402/8/29

5

من کلاس فشرده A1 رو با مهدی میگذرونم. معلم بسیار خوبیه و براش مهم هست که همه مطالب گفته بشه و همه دانشجوها نکات رو یاد گرفته باشن.

نازنین فلاحی1402/8/29

5

مهدی واقعا استاد خوبیه. دانش بالا و لهجه عالی و روانش تجربه یادگیری خیلی خوبی به زبان اموزاش میده و اونها رو به یادگیری علاقمند میکنه. اما از اون مهمتر جوی رو تو کلاس به وجود میاره که هیچکس از اشتباه حرف زدن نمیترسه و همه برای شرکت کردن تو مباحث درسی کلاس و پیشرفت کردن مشتاق میشن. علاوه بر اینها خیلی صبوره و همه ی سوالات رو چه در تایم کلاس و چه خارج از اون با حوصله جواب میده. ممنون ازش.

هدی سلطانعلی1402/8/29

5

این ترم با مهدی کلاس دارم. دانش بسیار خوب و لهجه عالی داره و آن تایم هست. خارج از تایم کلاس هم لطف میکنه و به سوالات جواب میده. گهگاهی حین تدریس، مطالب و نکاتی خارج از کتاب میگه که به نظر من مفید، مکمل و به موقع هستن. گاهی عکس و اسلایدهایی خارج از کتاب آماده میکنه جهت دوره مباحث جلسه قبل که خیلی موثرن. به وقتش جدی و در عین حال صمیمی هست، خدا قوت بهش 🙋🏻‍♀☺️

Manizha Asadi1402/8/29

5

استاد مهدی واقعا یک استاد عالی، سخت کوش و لایقی هستند. من با وجود این که از سطح ابتدایی شروع کردم زبان فرانسوی را اما بسیار خوب میتوانم حرف های شان را بهمم. با فصاحت که دارند برایم صنف بسیار دلچسب می‌شود و هر روز با انگیزه و علاقه زیادی در صنف اشتراک میکنم. روش های تدریسی بسیار عالی و خلاقانه ای که دارند مثلا مرور منظم درسها، ساختن سلاید ها برای آسان سازی درسها و همچنان این که برای‌ همه شانسی داده میشود که همه بتوانند اشتراک کنند و یا سهم بگیرند. روش های مفید و موثر که برای ما ارائه می‌دهند باعث انگیزه دادن بیشتر ما می‌شود.

مهدی کیان پیشه1402/9/2

5

خوش اخلاق، محترم، شوخ طبع، سواد کاملا متناسب و.... از اینکه این ترم باها‌شون کلاس دارم واقعا خوشحالم

امید حسین‌زاده1402/9/3

5

با سلام و وقت‌بخیر خدمت مخاطب گرامی، جناب عظیمی نازنین مدرسی توانا و باسواد برای زبان فرانسه هستند. روش تدریس و اداره کلاس اقا مهدی زبان‌آموز را جذب و به یادگیری لذت‌بخش‌تر وی کمک می‌کند. مهدی عزیز، انسان مسئولیت‌پذیر و دوست شما درمسیر یادگیری زبان هستند. با آرزوی بهترین‌ها، امید حسین‌زاده

Sara Anesteh1402/9/4

5

با اخلاق و صبور♡ آرامش و خونسردی که داره تحسین برانگیزه😄

محمد دشتستانی1402/9/15

5

مهدی واقعا استاد همراه و رفیقیه، فرانسه خوندن با مهدی واقعا جالب و متنوعه. مهدی به شدت درجه یکه و پیشنهاد میشه👍🏻🤍

امیررضا دلفان آذری1402/9/16

5

مهدی فوق العاده دوست داشتنی و صمیمی هست. مدل درس دادنش عالیه و نکته بسیار مثبتش اینه به کتاب بسنده نمیکنه. زحمت میکشه برا مرور پاور پوینت درست میکنه و از کتاب ها و سایت های دیگه عکس و ویدئو برای بچه ها شیر میکنه

fatemeh mohamadi1402/9/19

5

مهدی یه معلم صبور و منظم و البته خیلی باسواد هست که توی کلاس به همه انرژی و اعتماد بنفس میده و مطمئن میشه که همه مشارکت داشته باشن، با توجه به اینکه توی دوره فشرده کلاسای سه ساعته باهاش داشتم هیچوقت متوجه گذر زمان نشدم و از روش تدریس و اداره ی کلاس هم بسیار راضی هستم. ممنون از نزدیکتر به خاطر درست کردن همچین پلتفرمی.

پگاه اسمعیلی1402/9/20

5

فوق العاده خوب صبور و خوش رو بسیار پیشنهاد میشه :>

مهسا جاوید1402/10/17

5

بسیار باحوصله هستند و پردانش.. بسیاار خوشحال هستم که زبان فرانسه را با ایشون دارم یاد میگیرم..سرِکلاس اصلن متوجه گذرِ زمان نمیشم..تدریسشون بسیار روان هست..بدونِ اتلافِ وقت هرآنچه از فرانسه می دانند را در اختیار زبان آموز قرار می دهند..


تاریخ شروع و پایان کلاس:

1403/2/17 تا 1403/2/17

ظرفیت کلاس:

1 نفر

وضعیت کلاس:

تکمیل ظرفیت

روزهای کلاس

1

ساعات برگزاری کلاس

ساعت18-20

هزینه:

6,500,000 تومان

سطح

صفر

نوع کلاس

آنلاین