زبان فرانسه

بهترین کتاب های آموزش زبان فرانسه

در هر کجای مسیر یادگیری زبان فرانسوی باشید، باید به سراغ کتاب های آموزش زبان فرانسوی بروید. هر کدام از کتاب های آموزش زبان فرانسه ویژگی‌های مشخصی هستند و برای سطوح مشخصی طراحی شده‌اند. در این مطلب، از بهترین کتاب های آموزش زبان فرانسه خواهیم دید. با ما همراه باشید!

کتاب Best Overall: Practice Makes Perfect: Complete French All-in-One

مجموعه The Practice Makes Perfect کتاب‌های آموزشی زبان‌های مختلف را منتشر کرده است. اگر مسیر اولیه یادگیری زبان فرانسه را طی کرده‌اید و می‌خواهید ادامه مسیر را بروید، باید به سراغ کتاب Practice Makes Perfect Complete French All-in-One بروید. در این کتاب، 37 درس و بیش از 500 تمرین وجود دارد. به طور کلی، سیستم این کتاب با تمرین و تکرار پیش می‌روید. این کتاب اپلیکیشن نیز دارد که می‌توانید آن را دانلود کنید. اپلیکیشن این کتاب شامل فلش کارت و فایل صوتی است و می‌توانید واژگان جدید و تلفظ را نیز از طریق آن یاد بگیرید. جالب است بدانید بیش از دو میلیون نسخه از این کتاب به فروش رفته است.

بهترین کتاب های آموزش زبان فرانسه

کتاب Best for Grammar: Easy French Step-by-Step

این کتاب، همانطور که از نامش پیدا است، دستور زبان فرانسه را قدم به قدم به شما یاد می‌دهد. در ابتدای کتاب، مفاهیم اولیه را یاد می‌گیرید و رفته رفته، به مفاهیم پیچیده‌تر و پیشرفته‌تر می‌رسید. در این کتاب، بیش از 300 فعل پرتکرار وجود دارد. در این کتاب، تمرین و تکرارهای متعددی وجود دارد و حتی می‌توانید مهارت درک مطلب را نیز در همین کتاب تمرین کنید. خواندن این کتاب بسیار آسان است و شما می‌توانید به راحتی با آن پیش بروید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زبان فرانسه و یادگیری بهتر، اینجا را کلیک کنید.

کتاب Best for Vocabulary: Barron’s Mastering French Vocabulary: A Thematic Approach

اگر سطح مبتدی را گذرانده‌اید و می‌خواهید دایره واژگان‌تان را گسترش دهید، این کتاب کمک‌تان خواهد کرد. این کتاب شامل 24 درس در مورد 24 موضوع مجزا است. در هر درس، با یک سری واژگان کاربردی در مورد حوزه‌های مختلف آشنا می‌شوید. برای مثال، کسب و کار، پزشکی، خانه‌داری، غذا و حمل و نقل از موضوعاتی هستند که در این کتاب مطرح شده‌اند. این کتاب ده ساعت فایل صوتی را نیز همراه خود دارد که تلفظ صحیح واژگان را به شما یاد می‌دهد. اگر می‌خواهید واژگان متعدد فرانسوی را یاد بگیرید، بهتر است به سراغ این کتاب بروید.

کتاب Best for Conversation: French All-in-One for Dummies

اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که از یادگیری با کتاب‌های Dummies لذت می‌برید، می‌توانید زبان فرانسه را نیز با این مجموعه یاد بگیرید. این کتاب هشتصد صفحه‌ای بسیار کامل و جامع است و یک سی دی به همراه دارد و می‌توانید برای تقویت تلفظ از آن استفاده کنید. با استفاده از این کتاب‌ها، می‌توانید هر چهار مهارت را یاد بگیرید. فرقی نمی‌کند به تازگی شروع به یادگیری زبان فرانسوی کرده‌اید یا این‌که در سطوح پیشرفته یادگیری زبان فرانسه هستید، در هر صورت، می‌توانید

کتاب Runner-up, Best for Self-Study: Teach Yourself: French Beginner to Intermediate

اگر سطح مبتدی زبان فرانسه را گذرانده‌اید و می‌خواهید وارد سطح متوسط شوید، می‌توانید به سراغ این کتاب بروید. دو سی دی نیز همراه این کتاب هست. با استفاده از این کتاب، می‌تواند هر چهار مهارت‌ زبانی‌تان را تقویت کنید. در این کتاب، روند یادگیری از طریق مکالمه، واژگان و دستور زبان پیش می‌رود. در این کتاب، تمرین‌های بسیاری وجود دارد و همه مباحث نیز تکرار می‌شوند.

کتاب Best for Visual Learners: Complete Language Pack: French

اگر یادگیری زبان فرانسه با کتاب‌های مصور برای‌تان جذاب است، از این کتاب غافل نشوید. هر درس در مورد موضوع مشخصی است، در واقع، در هر درس واژگان مربوط به مبحث مشخصی را یاد می‌گیرید. این کتاب متشکل از 60 درس است و مطالعه هر کدام نیز فقط 15 دقیقه طول می‌کشد. از مباحث این کتاب می‌توان به کسب و کار، غذا، نوشیدنی، سفر، خریدن کردن و مواردی از دست اشاره کرد. در این درس‌های 15 دقیقه‌ای، می‌توانید واژگان و دستور زبان فرانسه را در کنار یکدیگر یاد بگیرید. همراه با این کتاب می‌توانید اپلیکیشن رایگانی را نیز دریافت کنید و تلفظ صحیح واژگان را نیز از طریق آن متوجه شوید.

کتاب Best for Study Tips: Fluent in French

با استفاده از این کتاب، روش صحیح یادگیری زبان فرانسوی را یاد می‌گیرید، همچنین نکات بسیار مهمی را در مورد زبان فرانسوی می‌آموزید. در این کتاب، با مباحث زیر روبه‌رو خواهید شد:

  • برنامه‌ریزی برای مطالعه زبان فرانسه
  • منابع یادگیری زبان فرانسوی
  • روش‌های افزایش سرعت یادگیری زبان فرانسوی
  • روش‌های حفظ انگیزه

کتاب Best Multimedia: Living Language French, Complete Edition

این کتاب حاوی 46 درس و تمرین‌های مروری مختلف است. در این کتاب، می‌توانید با فرهنگ مردم فرانسه و دستور این زبان آشنا شوید. همچنین این کتاب سی دی نیز همراه خود دارد که از طریق آن، می‌توانید واژگان جدید یاد بگیرید، مکالمه تمرین کنید و مهارت لیسنینگ را نیز در خودتان تمرین کنید.

آماده‌اید تا یادگیری زبان فرانسه را شروع کنید؟ همین حالا در دوره‌های ما ثبت‌نام کنید!”

مشاهده دوره‌های آموزش زبان فرانسه

سخن آخر

تا به این‌جا با بهترین کتاب های آموزش زبان فرانسه آشنا شدید. در مسیر یادگیری زبان فرانسه، باید انواع کتاب آموزش فرانسه را مطالعه کنید تا بتوانید به مرور زمان، به ابعاد مختلف این زبان مسلط شوید. در هر مرحله از یادگیری زبان فرانسه، بهترین کتاب آموزش فرانسه را با توجه به سطح و نیازتان انتخاب کنید تا بتوانید مسیر را درست بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا