زبان انگلیسی

آموزش انگلیسی برای مهاجرت

یکی از موانع مهم بر سر راه کسانی که قصد مهاجرت دارند زبان است. اگر قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان، مانند ایالات متحده آمریکا، انگلستان و استرالیا، باید زبان انگلیسی را یاد بگیرید و هر چه قصدتان جدی‌تر و زمان رفتن‌تان نزدیکتر باشد، باید سرعت یادگیری زبان انگلیسی را افزایش دهید. در حال حاضر، کلاس‌های زبان انگلیسی و منابع بسیاری برای یادگیری زبان انگلیسی در سریع‌ترین زمان ممکن وجود دارد. یادگیری زبان انگلیسی روند مهاجرت‌تان را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند. بنابراین فرقی نمی‌کند هدف‌تان از مهاجرت چیست، در هر صورت، به یادگیری زبان انگلیسی نیاز خواهید داشت. در این مطلب، هر آنچه باید در مورد آموزش انگلیسی برای انگلیسی بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

آزمون تعیین سطح انگلیسی بدهید

در قدم اول، ازمون تعیین سطح زبان انگلیسی بدهید. پیش از هر چیزی، باید بدانید زبان انگلیسی‌تان در چه سطحی است. برای مثال، باید بدانید که در سطح A1 هستید یا در سطح B2،  پس از آن، به کلاس زبان بروید. علاوه بر این‌ها، طی آزمون سطح زبان انگلیسی متوجه خواهید شد که کدام مهارت‌های‌تان قوی‌تر است و کدام مهارت‌ها را باید در خودتان تقویت کنید. بدین ترتیب، یک آزمون تعیین سطح ساده می‌تواند مسیر صحیح یادگیری زبان انگلیسی را به شما نشان دهد.

شرکت در کلاس های زبان انگلیسی برای مهاجرت

در قدم اول، باید در کلاس های زبان انگلیسی شرکت کنید. بهتر است در انتخاب کلاس زبان انگلیسی بسیار دقت کنید و اساتید مجرب و شناخته شده را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کنید.

اگر زمان کافی را برای شرکت در کلاس های حضوری زبان انگلیسی ندارید، بهتر است به سراغ دوره های آنلاین زبان انگلیسی بروید، منتها با اساتید مجرب این زبان! اگر زمان کمی را در اختیار دارید و می‌خواهید این زبان را خیلی زود یاد بگیرید و مهاجرت کنید، بهتر است به فکر شرکت در کلاس های گروهی زبان انگلیسی نباشید و به سراغ کلاس های خصوصی زبان انگلیسی بروید. بدین ترتیب، با پرداخت هزینه بیشتر، زبان انگلیسی را خیلی سریع  یاد می‌گیرید.

مدرک زبان انگلیسی برای مهاجرت

مدرک انگلیسی مورد نظرتان را مشخص کنید و در همان راستا مطالعه کنید و کلاس زبان انگلیسی‌تان را انتخاب کنید. برای مثال، باید بدانید که قرار است در آزمون آیلتس شرکت کنید یا در آزمون تافل، سپس بر اساس همان آزمون، زبان انگلیسی بخوانید و در کلاس‌های مرتبط شرکت کنید.

تسلط بر زبان انگلیسی برای شرکت در این آزمون‌ها کافی نیست. اگر برای مهاجرت به نمره آزمون‌های آیلتس یا تافل نیاز دارید، باید در کلاس‌های مرتبط شرکت کنید یا این‌که کتاب‌های آموزشی مربوط به این ازمون‌ها را بخوانید تا بتوانید در آزمون موفق شوید و نمره لازم را کسب کنید.

کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت

و اما می‌رسیم به منابع و کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت! هنگام انتخاب کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت، باید از سطح زبان‌تان آگاه باشید و کتاب آموزشی را نیز با توجه همین سطح انتخاب کنید. اگر سطح کتاب بالاتر از سطح زبان انگلیسی شما باشد، دلسرد خواهید شد. بنابراین برای انتخاب کتاب آموزش زبان انگلیسی نیز باید ابتدا تعیین سطح کرده باشید.

از بهترین کتاب‌ها برای آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

English for Everyone Course Book: Level 1 Beginner

English Speaking For Immigration Purposes

Cutting edge: Elementary

Practice Makes Perfect: Basic English

English Made Easy: Volume One

Insight: Advanced

American English File: Level 4

English Unlimited: Intermediate Coursebook

یادتان باشد که در انتخاب کتاب باید بسیار دقت کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید دستور زبان انگلیسی را یاد بگیرید، به سراغ کتاب‌های آموزش گرامر انگلیسی بروید و اگر می‌خواهید دایره واژگان‌تان را گسترش دهید، به سراغ کتاب‌های آموزش لغت انگلیسی بروید.

علاوه بر این‌ها، باید در انتخاب کتاب، هدف‌تان را از مهاجرت مشخص کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید برای راه اندازی کسب و کار یا همکاری با شرکت خاصی راهی کشوری انگلیسی زبان بروید، باید واژگان مربوط به تجارت و کسب و کار را یاد بگیرید. خوشبختانه، کتاب‌های متعددی در این حوزه وجود دارد:

ESL Business English

English for Everyone: Bussiness English Course Book

ESL Business English

Bussiness Vocabulary in Use

در انتخاب کتاب آموزش زبان انگلیسی بسیار دقت کنید تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان، بیشترین پیشرفت را داشته باشید.

همچنین اگر می‌خواهید در آزمون مشخصی شرکت کنید، بهتر است کتاب‌های آموزش دستور زبان و آموزش واژگان را بر اساس آزمون مورد نظرتان انتخاب کنید. برای مثال، اگر قرار است در آزمون آیلتس شرکت کنید، منابع زبان انگلیسی را براساس آزمون آیلتس انتخاب کنید تا بتوانید مسیر را درست طی کنید و به نمره بالایی نیز دست پیدا کنید.

تماشای فیلم انگلیسی و گوش دادن به اخبار انگلیسی

از وقتی تصمیم به مهاجرت می‌گیرید، سعی کنید فیلم و سریال انگلیسی ببینید و برای دنبال کردن اخبار نیز، به وبسایت‌های انگلیسی مراجعه کنید. بدین ترتیب، می‌توانید کاربرد واژگان و دستور زبان انگلیسی را یاد بگیرید.  

سخن آخر

تا به اینجا، با نحوه آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت اشنا شدید. همانطور که مشاهده کردید، در قدم اول، باید به فکر آزمون تعیین سطح باشید. وقتی سطح‌ زبان انگلیسی‌تان را بشناسید، کار برای‌تان آسان‌تر خواهد شد. پس از آن، به فکر انتخاب موسسه معتبر و استاد مجرب برای یادگیری زبان انگلیسی باشید. شرکت در کلاس های خصوصی و گروهی زبان انگلیسی روند یادگیری‌تان را تسریع می‌بخشد. اگر قرار است در آزمون خاصی شرکت کنید، بهتر است به فکر یافتن کلاس‌های مختص به این آزمون‌ها باشید تا با یادگیری تکنیک‌های مربوط به آن‌ها، بتوانید نمره بالایی را کسب کنید. همچنین، بهتر است کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت را تهیه کنید تا خودتان نیز بتوانید مهارت‌های مختلف زبان انگلیسی را در خودتان تقویت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا