زبان فرانسه

اپلیکیشن آموزش فرانسه

اگر در حال یادگیری زبان فرانسوی هستید، خیلی خوش‌شانس هستید که در عصر تکنولوژی شروع به یادگیری این زبان کرده‌اید، چرا که اپلیکیشن‌های متعددی برای یادگیری زبان فرانسه وجود دارد که مسیرتان را به سوی تسلط به این زبان خوش آهنگ هموارتر می‌کنند. تنوع اپلیکیشن‌ های آموزش زبان فرانسه بسیار زیاد است و هر زبان آموز، با هر روحیه و نیاز، می‌تواند در کنار شرکت در کلاس فرانسه، بهترین گزینه را نیز انتخاب کند و از یادگیری با آن لذت ببرید. اما بهترین اپلیکیشن آموزش فرانسه کدام است؟ اپلیکیشن خوب یادگیری زبان چه ویژگی‌هایی دارد؟ در این مطلب، هر آنچه باید در مورد اپلیکیشن های یادگیری فرانسه بدانید برای‌تان خواهیم گفت تا در این انتخاب کمک‌تان کنیم. با ما همراه باشید!

اپلیکیشن Rocket French

اپلیکیشن Rocket French از بهترین اپلیکیشن‌های جامع و کامل زبان فرانسه است. این اپلیکیشن درس‌ها را براساس سطح و دانش زبانی شما ارائه می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید هر چهار مهارت زبانی‌تان را تقویت کنید: صحبت کردن، گوش دادن، خواندن و نوشتن. اپلیکشن Rocket French متمرکز بر آموزش عبارت‌ها و واژگان کاربردی و مکالمه‌های روزمره است. در این اپلیکیشن، خبری از واژه‌های کم استفاده و قواعد دستوری پیچیده نیست، بلکه همه چیز کاربردی است و همین مسئله از نقاط قوت این اپلیکیشن آموزش زبان است.

 به علاوه، از طریق این اپلیکیشن، می‌توانید با فرهنگ مردم فرانسه و نحوه تعامل آن‌ها با یکدیگر نیز آشنا شوید. بدین ترتیب، یاد می‌گیرید در هر موقعیت، چگونه باید با گویش‌وران این زبان مکالمه کنید و چه واژه‌هایی را به کار بگیرید.

این اپلیکیشن روی سیتم عامل‌های اندروید و iOS قابل اجرا است.

اپلیکیشن Mondly

در سال 2014، اپلیکیشن Mondly به بازار عرضه شد و از همان ابتدا، بسیار محبوب شد. با استفاده از این اپلیکیشن، هر روز درس جدیدی را با محتوایی کاملاً جدید یاد می‌گیرید و مطالب برای‌تان تکرار نمی‌شوند. اپلیکیشن Mondly این امکان را برای‌تان فراهم کرده است که بتوانید روی یک فعل کلیک کنید و کاربردش را در جمله‌ها و موقعیت‌های مختلف ببینید و تلفظش را نیز یاد بگیرید. در این اپلیکیشن، مباحث متعددی را پیش روی‌تان می‌بینید و واژه‌های جدید را با طبقه بندی یاد می‌گیرید.

اگر پیش از این، از اپلیکیشن‌های Duolingo و Babbel برای یادگیری زبان استفاده کرده‌اید، این اپلیکیشن نیز برای‌تان بسیار مناسب خواهد بود.

اپلیکیشن Frantastique

اپلیکیشن Frantastique زبان فرانسه را از طریق داستان‌های جذاب به شما یاد می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه این است که دیالوگ‌ را به لهجه‌های مختلف زبان فرانسه به شما یاد می‌دهد.

اپلیکیشن Babbel French

اپلیکیشن Babbel French رویکرد جدیدی را در آموزش زبان فرانسه ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن حاوی درس‌های 15 دقیقه‌ای است و در هر درس، می‌توانید روزانه، افعال و واژگان جدید فرانسوی را یاد بگیرید. با استفاده از اپلیکیشن Babbel French، علاوه بر زبان فرانسه، با فرهنگ مردم این کشور نیز آشنا می‌شوید. این اپلیکیشن نیز روی هر چهار مهارت زبانی‌تان کار می‌کند.

اگر از یادگیری واژگان فرانسوی با فلش کارت لذت می‌برید، این اپلیکیشن گزینه بسیار خوبی برای شما است، چرا که این اپلیکیشن این امکان را برای‌تان فراهم می‌کند. این اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه برای زبان آموزان سطح مبتدی و متوسط بسیار مناسب است، چرا که امکان استفاده از آموزه‌ها را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

این اپلیکیشن قابل اجرا روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS است.

اپلیکیشن Memrise

اپلیکیشن Memrise از بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری، تمرین و تکرار است. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید واژگان جدید را به خوبی به خاطر بسپارید و در مکالمه‌ها و نوشته‌های‌تان از آن‌ها استفاده کنید. در این اپلیکیشن، ویدئو و فایل صوتی نیز وجود دارد، از این رو، با استفاده از آن، می‌توانید تلفظ صحیح واژگان را به خوبی یاد بگیرید.

این اپلیکیشن قابل اجرا روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS است.

اپلیکیشن FluentU

اپلیکیشن FluentU زبان فرانسوی را از طریق کلیپ‌های ویدئو به شما یاد می‌دهد. ویدئوهای موجود در این اپلیکیشن بر اساس سطح زبان آموزان و ژانر ویدئوها طبقه‌بندی شده است، از این رو، استفاده از آن بسیار آسان است. این اپلیکیشن نیز حاوی فلش کارت است و در یادگیری واژگان به شما کمک می‌کند.

اپلیکیشن HelloTalk

اگر می‌خواهید با گویش‌وران زبان فرانسه صحبت کنید و با فرهنگ و سبک و زندگی‌شان آشنا شوید و زبان فرانسه را با لهجه آن‌ها یاد بگیرید، از اپلیکیشن HelloTalk غافل نشوید. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید به زبان فرانسه صحبت کنید و افکار و احساسات‌تان را به این زبان بیان کنید. جالب است بدانید که این اپلیکیشن یادگیری زبان فرانسه دیکشنری نیز در خود دارد و شما می‌توانید معنای واژگان و عبارت‌های ناآشنا را در آن جستجو کنید.

اپلیکیشن Lingodeer

اپلیکیشن Lingodeer از اپلیکیشن‌های مبتنی بر دستور زبان است. این اپلیکیشن یادآور سبک کلاسیک آموزش زبان است و پیچیدگی‌های دستور زبان فرانسه را به شما یاد می‌دهد. در این اپلیکیشن، فلش کارت و داستان‌هایی در مورد فرهنگ مردم فرانسه نیز وجود دارد. علاوه بر این‌ها، آزمون‌های متعددی برای سنجش سطح زبان فرانسه‌تان نیز فراهم شده است. اگر مبتدی هستید و به یادگیری دستور زبان فرانسه علاقه دارید، از این اپلیکیشن غافل نشوید.                                                                                                                                                    

این اپلیکیشن قابل اجرا روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS است.

سخن آخر

تا به این‌جا، با چندین اپلیکیشن آموزش فرانسه آشنا شدید. بهتر است به سراغ اپلیکیشن‌هایی بروید که با روحیه، شرایط و نیازهای‌تان مطابق است. چنین اپلیکیشن‌هایی باعث می‌شوند مسیر یادگیری زبان فرانسه را سریع‌تر طی کنید. علاوه بر این‌ها، یادتان باشد که باید اپلیکیشن متناسب با سطح‌تان را انتخاب کنید تا در میان راه دلسرد نشوید. در نهایت، یادتان باشد که اپلیکیشن های یادگیری زبان فرانسه نمی‌تواند جایگزین کلاس زبان فرانسه باشد، بلکه ابزاری برای تسریع روند یادگیری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا