زبان انگلیسی

اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی برای آیفون

استفاده از اپلیکیشن‌ها یادگیری زبان انگلیسی را بسیار لذت‌بخش می‌کند. تنوع اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی آنقدر زیاد است که با هر سبک و روحیه‌ای می‌توانید اپلیکیشن مناسب را برای خودتان انتخاب کنید و در یادگیری زبان از آن‌ها استفاده کنید. اگر تلفن‌های‌تان آیفون است، باید به سراغ اپلیکیشن‌ های زبان برای آیفون بروید. در حال حاضر، تعداد اپلیکیشن های رایگان برای آیفون بسیار زیاد است و می‌توانید با انتخاب بهترین اپلیکیشن‌ها مهارت‌های زبانی‌تان را تقویت کنید و واژگان و دستور زبان انگلیسی را نیز یاد بگیرید. اما بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی برای آیفون چیست؟ در این مطلب، هر آنچه باید در مورد اپلیکیشن های یادگیری زبان برای آیفون بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن LearnEnglish Grammar

اپلیکیشن  LearnEnglish Grammar از اپلیکیشن های رایگان برای آیفون است که می‌توانید آن را از iPhone App Store تهیه کنید. این اپلیکیشن را شورای فرهنگی بریتانیا (British Council) برای آموزش زبان انگلیسی طراحی کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید دستور زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

هر کدام از قسمت‌های این اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی به سه سطح تقسیم شده است: مبتدی، متوسط و پیچیده.  بنابراین می‌توانید تمرین‌ها و مطالب متناسب را سطح‌تان را انتخاب کنید.

اپلیکیشن  LearnEnglish Grammar فقط محدود به یادگیری زبان انگلیسی نیست، بلکه می‌توانید زبان‎‌ها اسپانیایی، چینی، ژاپنی و دیگر زبان‌های پرگویش‌ را با استفاده از این اپلیکیشن یاد بگیرید.

اپلیکیشن FluentU

یکی دیگر از اپلیگیشن های یادگیری زبان انگلیسی برای آیفون FluentU است. در این اپلیکیشن، فیلم‌ها و ویدئوهای مربوط به دنیای واقعی وجود دارد. برای مثال، موزیک ویدئو، تریلر فیلم، اخبار، مستندهای کوتاه و سخنرانی‌های انگیزشی در این اپلیکیشن ارائه شده است. در واقع، با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید کاربرد زبان انگلیسی در زندگی روزمره را یاد بگیرید.

یکی از بهترین قابلیت‌های اپلیکیشن FluentU این است که دایره واژگان شما را پایش می‌کند و بر اساس آن، تمریناتی با واژگان دشوار را به شما می‌دهد. این اپلیکیشن زمان مرور واژگان را نیز به شما یادآوری می‌کند.

اپلیکیشن Babbel

اپلیکیشن Babbel یکی از محبوب‌ترین اپلکیشن های یادگیری زبان انگلیسی است که خیلی زود به محبوبیت رسیدد. این اپلیکیشن بسیار جامع و کامل است و می‌تواند گوشی آیفون شما ر تبدیل به یک کلاس درس دیجیتال کند. در اپلیکیشن Babble امکان دسترسی به منابع مختلف برای تقویت مهارت های چهارگانه زبانی فراهم شده است: با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید مهارتهای اسپیکینگ، ریدینگ و رایتینگ را در خودتان تقویت کنید و دستور زبان انگلیسی را نیز یاد بگیرید. به علاوه، با استفاده از این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی، می‌توانید هزاران واژه و اصطلاح انگلیسی را یاد بگیرید و دیالوگ‌های رایج در مکالمات روزمره را یاد بگیرید. در واقع، با استفاده از اپلیکیشن Babble می‌توانید انواع واژگان و اصطلاحات محاوره را یاد بگیرید.

اپللیکیشن Duolingo

اپلیکیشن Duolingo از محبوب‌ترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی است که می‌توانید آن را روی سیستم iOS نیز نصب کنید. با استفاده از اپلیکیشن دولینگو، می‌توانید واژگان و دستور زبان انگلیسی را یاد بگیرید و مهارت‌های اسپیکینگ و لیسنینگ را نیز در خودتان تقویت کنید.

اگر می‌خواهید نهایت استفاده را از اپلیکیشن دولینگو ببرید، باید با واژگان جدید جمله بسازید و هر واژه ای را که می‌شنوید تکرار کنید.

اپلیکیشن دولینگو از بهترین ابزارها برای گسترش دایره واژگان در سطح مبتدی است.

البته اپلیکیشن دولینگو برای یادگیری زبان‌های مختلف است. با استفاده از آن، می‌توانید هر زبانی را در سطح مبتدی یاد بگیرید.

اپلیکیشن AnkiApp

اپلیکیشن AnkiApp از بهترین ابزارها برای یادگیری زبان انگلیسی است و امکان ساختن فلش کارت اختصاصی را برای شما فراهم می‌کند. این اپلیکیشن قابل نصب روی سیستم iOS نیز است.

با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید دایره واژگان‌تان را با استفاده از روش فلش کارت گسترش دهید.

همچنین می‌توانید نکات گرامری را در آن یاداشت کنید و در فواصل زمانی معین، آن‌ها را با خودتان تکرار کنید.

این اپلیکیشن مختص به سطح خاصی نیست، بنابراین در هر سطحی از زبان انگلیسی که باشید، می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن، زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

این اپلیکیشن رایگان است و می‌توانید آن را روی گوشی آیفون‌تان نصب کنید.

اپلیکیشن Tandem

اگر به دنبال روشی کاملاً جدید برای یادگیری زبان انگلیسی هستید، اپلیکیشن Tandem گزینه بسیار مناسبی برای‌تان است. در این اپلیکیشن، خبری از فلش کارت و مواردی از این دست نیست، بلکه با استفاده از آن، می‌توانید زبان انگلیسی را از زبان گویش وران زبان انگلیسی یاد بگیرید.

وقتی می‌خواهید شروع به یادگیری زبان انگلیسی با اپلیکیشن Tandem کنید، باید اثبات کنید که قصدتان در یادگیری زبان انگلیسی کاملاً جدی است. پی از آن، می‌توانید با گویش‌وران زبان انگلیسی، در بازه زمانی مشخص، ارتباط برقرار کنید. مخاطب شما بر اساس مهارت، علایق و سطح زبان انگلیسی شما انتخاب می‌شود. برای تقویت مکالمه و مهارت اسپیکینگ زبان انگلیسی، از این اپلیکیشن غافل نشوید. 

سخن آخر

تا به اینجا، با اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی برای آیفون آشنا شدید. هامنطور که مشاهده کردید، نسخه رایگان اپلیکیشن های زبان انگلیسی برای آیفون یا سیستم iOS فراهم است. هر کدام از این اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی کارکرد مشخصی دارند و زبان انگلیسی را با استفاده از ابزارهای مختلف و با شیوه‌های مختلف به شما یاد می‌دهد. برخی از آن‌ها براساس فلش کارت کار می‌کنند و برخی دیگر مکالمه‌های روزمره را به شما یاد می‌دهند. برخی از ایلیکیشن‌‎های آموزش زبان انگلیسی برای هر سه سطح مناسب هستند و برخی دیگر فقط برای زبان‌آموزان سطح مبتدی مناسب‌اند. بنابراین بهتر است اپلیکیشن متناسب با سطح، روحیه و سبک یادگیری‌تان را بیابید و با استفاده از آن‌ها، زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا