دسته‌بندی نشده

اپلیکیشن برای یادگیری زبان روسی

در عصر تکنولوژی، لازم نیست برای یادگیری زبان روسی به ابزارهای قدیمی بسنده کنید. امروز، تنوع اپلیکیشن های یادگیری زبان روسی آنقدر زیاد است که هر زبان آموز می‌تواند با توجه به سطح زبان و سبک یادگیری‌اش، از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان روسی استفاده کند. اما بهترین اپلیکیشن برای یادگیری زبان روسی کدام است؟ هنگام انتخاب اپلیکیشن برای آموزش زبان روسی به چه نکاتی توجه کنیم؟ کدام مهارت‌ها را با استفاده از اپلیکیشن پرورش دهیم؟ در این مطلب، هر آنچه باید در مورد اپلیکیشن های یادگیری زبان روسی بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن Learn Russian Words Free

اپلیکیشن Learn Russian Words Free از بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری واژگان زبان روسی است. فرقی نمی‌کند در سطح مبتدی هستید یا پیشرفته، در هر صورت، می‌توانید از این اپلیکیشن برای یادگیری واژگان روسی استفاده کنید.

در اپلیکیشن Learn Russian Words Free بیش از ده هزار فلش کارت وجود دارد که بر اساس موضوع طبقه‌بندی شده‌اند. علاوه بر این‌ها، می‌توانید در آزمون‌های کوتاه موجود در این اپلیکیشن نیز شرکت کنید و سطح زبان روسی‌تان را بسنجید.

جالب است بدانید که در این اپلیکیشن امکان تنظیم کردن سرعت یادگیری نیز وجود دارد.

با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید دایره واژگان‌تان را به میزان قابل توجهی گسترش دهید، اما یادتان باشد که این اپلیکیشن کمکی به تقویت دیگر مهارت‌های‌تان نخواهد کرد.

اپلیکیشن FluentU

 اپلیکیشن FluentU شما را با زبان روسی و فرهنگ این کشور آشنا می‌کند. در این اپلیکیشن، می‌توانید تکه‌هایی از برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، موزیک ویدئوها و گزارش‌های خبری روسیه را تماشا کنید و از طریق آن‌ها، زبان روسی را یاد بگیرید.

با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید دایره واژگان‌تان را گسترش دهید و علاوه بر آن، با فرهنگ روسیه نیز آشنا شوید.

جالب است بدانید که اگر معنای واژه‌ای را ندانید، می‌توانید روی آن واژه در زیرنویس کلیک کنید، معنایش را مشاهده کنید و علاوه بر آن، با کاربرد آن واژه در جمله‌های دیگر نیز آشنا شوید.

بعد از اتمام هر ویدئو، آزمون کوتاهی از شما گرفته می‌شود تا ببینید واژگان جدید را چقدر یاد گرفته‌اید.

اپلیکیشن Busuu

اپلیکیشن Busuu از اولین مراحل یادگیری زبان روسی تا سطح متوسط می‌تواند همراه‌تان باشد. در واقع، از یادگیری الفبا تا مکالمه روان به زبان روسی، می‌توانید از این اپلیکیشن برای یادگیری زبان روسی استفاده کنید. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید دستور زبان روسی را نیز یاد بگیرید.

این اپلیکیشن برای زبان آموزان سطح پیشرفته مناسب نیست.

اپلیکیشن Duolingo

اپلیکیشن Duolingo زبان روسی را با استفاده از بازی به شما یاد می‌دهد. با استفاده از اپلیکیشن دولینگو، می‌توانید جمله‌سازی به زبان روسی را یاد بگیرید.

اگر به تازگی شروع به یادگیری زبان روسی کرده‌اید، از این اپلیکیشن غافل نشوید. می‌توانید اساس زبان روسی را با استفاده از این اپلیکیشن یاد بگیرید، اما یادتان باشد که این اپلیکیشن نمی‌تواند به تنهایی کمک‌تان کند و شما را تا سطح پیشرفته و حتی متوسط ببرد.

یادگیری زبان روسی با استفاده از دولینگو بسیار مفرح و جذاب است و به هیچ وجه، خسته‌ و دلزده‌تان نمی‌کند. همواره یادتان باشد که اپلیکیشن دولینگو فقط برای مبتدیان مناسب است و پس از مدتی، باید به فکر یافتن اپلیکیشن دیگری باشید.

اپلیکیشن Drops

کافی است روزی 5 دقیقه با اپلیکیشن Drops  تمرین کنید تا بتوانید چندین واژه جدید یاد بگیرید. اگر مبتدی هستید، کار با این اپلیکیشن برای‌تان بسیار مفید خواهد بود، چرا که می‌تواند در همان ابتدای مسیر، دایرۀ واژگان‌تان را گسترش دهد.

اگر قصد سفر به کشور روسیه را دارید، این اپلیکیشن را از یاد نبرید، چرا که این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند واژگان پرکاربرد در زندگی روزمره را یاد بگیرید.

این اپلیکیشن فقط برای مبتدیان مناسب است و کمکی به زبان آموزان سطوح مبتدی و پیشرفته نمی‌کند. همچنین این اپلیکیشن هیچ کمکی به پرورش مهارت‌های زبانی‌تان نمی‌کند، بلکه فقط مختص به یادگیری واژگان روسی است.

اپلیکیشن Memrise

اگر به یادگیری واژگان با فلش کارت علاقه دارید، اپلیکیشن Memrise را از یاد نبرید. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید زبان روسی را از طریق بازی یاد بگیرید. این اپلیکیشن گزینه مناسبی برای یادگیری واژگان روسی است و کمک چندانی به تقویت مهارت‌های نوشتاری و گفتاری نمی‌کند.

اپلیکیشن Mondly

اگر می‌خواهید مکالمه به زبان روسی را یاد بگیرید، اپلیکیشن Mondly بسیار کمک‌تان خواهد کرد. با استفاده از این اپلیکیشن، یاد می‌گیرید چگونه سریع جمله بسازید و صحبت کنید. همچنین تلفظ صحیح واژگان را یاد می‌گیرید.

به طور کلی، با استفاده از اپلیکییشن Mondly، می‌توانید واژگان کاربردی زبان روسی را یاد بگیرید، دستور زبان و ساختار جمله‌های روسی را بیاموزید، تلفظ صحیح واژگان روسی را بشنوید و لهجه صحیح روسی را یاد بگیرید.

اپلیثکیشن Babbel

اپلیکیشن Babbel متشکل از درس‌های ده تا پانزده دقیقه‌ای است و طی هر درس، مهارت مکالمه به زبان روسی را به شما می‌آموزد.

با استفاده از این اپلیکیشن یادگیری زبان روسی، می‌توانید مهارت‌های شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندن و درک مطلب را در خودتان تقویت کنید. همچنین می‌توانید تلفظ صحیح واژگان روسی را یاد بگیرید و این زبان را مثل گویش وران زبان روسی صحبت کنید.

این اپلیکیشن فقط برای مبتدیان مناسب است و بهتر است زبان آموزان سطوح متوسط و پیشرفته به سراغ آن نروند.

اپلیکیشن Rosetta Stone

اپلیکیشن Rosetta Stone از ابزارهای مختلف برای آموزش زبان روسی به کاربرانش استفاده می‌کند. این اپلیکیشن دستور زبان روسی و واژگان کاربردی این زبان را با تمرین و تکرار به شما می‌آموزد.

اگر الفبای زبان روسی را یاد گرفته‌اید و در ابتدای مسیر هستید، این اپلیکیشن می‌توانید کمک‌تان کند.

اپلیکیشن Write It! Russian

اپلیکیشن Write It! Russian الفبای روسی را به شما یاد می‌دهد. اگر می‌خواهد املای واژگان روسی و جمله‌سازی روسی را یاد بگیرید، این اپلیکیشن را از یاد نبرید.

با استفاده از اپلیکیشن Write It! Russian، می‌توانید نوشتن به زبان روسی را قدم به قدم یاد بگیرید و مهارت نوشتاری را در خودتان تقویت کنید.

اپلیکیشن Learn Russian 15,000 Words

اپلیکیشن Learn Russian 15,000 Words واژگان زبان روسی را با استفاده از بازی و فلش کارت به شما یاد می‌دهد. اگر در سطح متوسط هستید، این اپلیکیشن از بهترین گزینه‌های برای یادگیری  واژگان کاربردی زبان روسی است. علاوه بر آن، از طریق این اپلیکیشن، می‌توانید دستور زبان روسی را نیز یاد بگیرید.

در این اپلیکیشن، واژگان بر اساس موضوع‌شان دسته‌بندی شده‌اند. تنوع موضوعات در این اپلیکیشن بسیار زیاد است و تقریباً 120 موضوع در آن وجود دارد.

سخن آخر

تا به اینجا با بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان روسی آشنا شدید. همانطور که مشاهده کردید، برخی از این اپلیکیشن‌ها فقط به گسترش دایره واژگان‌تان کمک می‌کنند و برخی دیگر مهارت‌های مختلف را در شما تقویت می‌کنند. با ویژگی‌های ایپلیکیشن‌های مختلف آشنا شوید تا بتوانید در نهایت، بهترین اپلیکیشن برای یادگیری زبان روسی را انتخاب کنید و مسیر تسلط بر زبان روسی را در پیش بیگرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا