زبان اسپانیایی

بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان اسپانیایی

اگر می‌خواهید روند یادگیری زبان اسپانیایی برای‌تان تبدیل به تفریح شوید و در مسیر خسته نشوید، از اپلیکیشن های یادگیری زبان اسپانیایی غافل نشوید. تنوع اپلیکیشن‌ های آموزش زبان اسپانیایی بسیار زیاد است و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های مختص به خودشان را دارند. اگر شما نیز در حال یادگیری زبان اسپانیایی هستید، بهتر است اپلیکیشن‌های اسپانیایی را بشناسید و از بین‌شان بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان اسپانیایی را متناسب با سطح و علاقه‌مندی‌تان انتخاب کنید تا در مسیر، خسته نشوید و با انگیزه پیش بروید.

در این مطلب، از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان اسپانیایی برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن Duolingo

دولینگو از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان اسپانیایی است و واژگان اسپانیایی و تلفظ صحیح‌شان را از طریق بازی به شما یاد می‌دهد. این اپلیکیشن در سال 2011 منتشر شد، اما امروز بیش از 500 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

 درس‌های این اپلیکیشن بسیار کوتاه هستند و شما می‌توانید طی 5 دقیقه، هر درس را بخوانید.

با استفاده از اپلیکیشن Duolingo، می‌توانید واژگان کاربردی زبان اسپانیایی را یاد بگیرید و در کنار آن، اصطلاحات کاربردی و ضرب‌المثل‌های این زبان را نیز یاد بگیرید. حتی می‌توانید ترجمه و جمله‌سازی را نیز با این اپلیکیشن تمرین کنید.

به مرور زمان، درس‌های این اپلیکیشن برای‌تان تکراری خواهند شد، از این رو، وقتی از سطح مبتدی عبور می‌کنید و وارد سطح متوسط می‌شوید، بهتر است به سراغ اپلیکیشن دیگری باشید.

اپلیکیشن FluentU

اپلیکیشن FluentU از بهترین اپلکیشن های یادگیری زبان اسپانیایی است که این زبان را از طریق کلیپ‌های کوتاه ویدئویی، موزیک ویدئو و گفتگو به شما یاد می‌دهد. در هر ویدئو، زیرنویس نیز وجود دارد که باعث می‌شود آنچه را می‌شنوید بهتر درک کنید.

در این اپلیکیشن، ابزارهای دیگری مانند فلش کارت وجود دارد که به یادگیری بهتر واژگان کمک می‌کند. علاوه بر آن، آزمون‌هایی نیز وجود دارد که با استفاده از آن، می‌توانید در هر مرحله، سطح‌تان را بسنجید.

یکی از مزایای یادگیری اسپانیایی با اپلیکیشن FluentU آشنایی با لهجه‌های مختلف زبان اسپانیایی است.

بنابراین، با استفاده از اپلیکیشن Fluento، می‌توانید دایره واژگان‌تان را گسترش دهید، مهارت شنیداری‌تان را تقویت کنید و همچنین، سطح‌تان را بسنجید.

اپلیکیشن Memrise

اپلیکیشن Memrise از بهترین اپلکیشن ها برای یادگیری واژگان اسپانیایی است. در هر درس، تقریباً 15 واژه را یاد می‌گیرید و با تمرین و ممارست، رفته رفته، دایره واژگان‌تان گسترده‌تر خواهد شد.

در اپلیکیشن ممرایز، واژگان را به تنهایی یاد نمی‌گیرید، بلکه کاربردشان را در متن و جمله نیز یاد می‌گیرید. تنوع موضوعات موجود در این پادکست بسیار زیاد است، در نتیجه، با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید واژگان مربوط به حوزه‌های مختلف را یاد بگیرید.

علاوه بر این‌ها، در این اپلیکیشن فلش کارت نیز وجود دارد که روند یادگیری واژگان را سرعت می‌بخشد.

اپلیکیشن Memrise را صرفاً اپلیکیشن آموزش واژگان اسپانیایی بدانید و با هدف یادگیری دستور زبان به سراغ آن نروید، چرا که کمکی به شما نخواهد کرد.

اپلیکیشن Busuu

اپلیکیشن Busuu از بهترین گزینه‌های برای یادگیری دستور زبان اسپانیایی است. این اپلیکیشن بسیار جامع و کامل است و دستور زبان را بسیار جامع و دقیق به شما یاد می‌دهد. علاوه بر این‌ها، بسیار کاربردوست و جذاب است. تنوع موضوعات در این اپلیکیشن بسیار زیاد است و همین مسئله باعث می‌شود اصلاً خسته نشوید.

در این اپلیکیشن، تصاویر و فایل‌های صوتی متعددی وجود دارد که به شما کمک می‌کند دایره واژگان‌تان را گسترش دهید.

همچنین، در این اپلیکیشن، فرصت تعامل با دیگر کاربران و گویش‌وران زبان اسپانیایی وجود دارد، بنابراین شما می‌توانید با آن‌ها صحبت کنید و حتی نوشته‌های‌تان را به آن‌ها نشان دهید.

اگر در سطح‌های مبتدی تا متوسط هستید، یعنی سطح A1 تا B2، می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

اپلیکیشن MosaLingua

اپلیکیشن MosaLingua برای زبان آموزان سطح مبتدی تا پیشرفته مناسب است. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید واژگان اسپانیایی را به شیوه‌ای استاندارد بیاموزید و واژگان را وارد حافظه بلندمدت‌تان کنید.

اپلیکیشن Babbel

اپلیکیشن Babbel از اپلیکیشن‌هایی است که می‌تواند به تقویت مهارت‌های نوشتاری، درک مطلب و شنیداری‌تان کمک کند. در برخی تمرین‌های موجود در این اپلیکیشن، باید یک سری کلمات و جمله‌ها را با صدای بلند تکرار کنید. این کار سبب بهبود مهارت گفتاری‌تان خواهد شد.

هنگام استفاده از این اپلکیشن، می‌توانید مباحث و سطح مورد نظرتان را خودتان انتخاب کنید.

در این اپلیکیشن، واژگان و مکالمه‌‌های مربوط به مباحث مختلف را خواهید دید. علاوه بر آن، نکات مربوط به دستور زبان اسپانیایی را نیز یاد می‌گیرید.

اپلیکیشن Mondly

اپلیکیشن Mondly از بهترین اپلیکیشن‌ها برای تقویت مهارت‌های خواندن و درک مطلب، گوش دادن، نوشتن و صحبت کردن است. در این اپلیکیشن، دیکشنری اسپانیایی نیز وجود دارد. علاوه بر این‌ها، صرف افعال اسپانیایی را نیز می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن یاد بگیرید.

اگر در سطح مبتدی هستید، این اپلیکیشن برای‌تان بسیار مناسب است، چرا که واژگان کاربردی و جمله‌سازی را از طریق آن یاد می‌گیرید و مکالمه‌های اولیه را نیز می‌آموزید.

اپلیکیشن HiNative

اگر در سطح متوسط یا پیشرفته هستید، اپلیکیشن HiNative گزینه بسیار مناسب برای‌تان خواهد بود. این اپلیکیشن فرصت صحبت کردن با اسپانیایی‌ها را در سراسر جهان برای‌تان فراهم می‌کند.

می‌توانید صدای‌تان را در این اپلیکیشن ضبط کنید و از گویش‌وران بخواهید تلفظ واژگان‌تان را بررسی کنید و ایرادهای‌تان را به شما بگویند. حتی می‌توانید از این گولیش‌وران زبان اسپانیایی بخواهید نوشته‌های‌تان را بخوانند و تصحیح کنند.

یکی از مزایای این اپلیکیشن اسپانیایی این است که فرصت آشنایی با گویش‌ها و لهجه‌های مختلف زبان اسپاتیایی را برای‌تان فراهم می‌کند.

اگر قصد سفر یا مهاجرت به اسپانیا را دارید، می‌توانید از طریق این اپلیکیشن، با فرهنگ کشور اسپانیا، بهترین رستوران‌ها و کافه‌های اسپانیا و هر چیز دیگری که فکرش را می‌کنید آشنا شوید.

سخن آخر

تا به اینجا با اپلیکیشن های مختلف برای یادگیری زبان اسپانیایی آشنا شدید. اگر می‌خواهید زبان اسپانیایی را خیلی زود یاد بگیرید، بهتر است بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان اسپانیایی را  متناسب با سطح و روحیه‌تان انتخاب کنید و در کنار شرکت در کلاس‌های خصوصی یا گروهی زبان اسپانیایی از آن‌ها استفاده کنید. بدین ترتیب، می‌توانید دایره واژگان‌تان را گسترش دهید و هر چهار مهارت زبانی‎‌تان را نیز تقویت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا