دسته‌بندی نشده

اپلیکیشن یادگیری ایتالیایی

فرقی نمی‌کند زبان ایتالیایی را به صورت خودآموز یاد می‌گیرید یا در کلاس‌های حضوری یا آنلاین زبان ایتالیایی شرکت می‌کنید، در هر صورت استفاده از پلیکیشن‌های یادگیری زبان ایتالیایی می‌تواند سرعت پیشرفت‌تان را به میزان چشمگیری افزایش دهید. اما بهترین اپلیکیشن برای یادگیری زبان ایتالیایی چیست؟ هنگام انتخاب اپلیکیشن برای یادگیری ایتالیایی به چه نکاتی توجه کنیم؟ کدام مهارت‌های زبانی را با استفاده از اپلیکیشن تقویت کنیم؟ در این مطلب، به معرفی بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان ایتالیایی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن Duolingo

اگر در ابتدای مسیر یادگیری زبان ایتالیایی هستید، با استفاده از اپلیکیشن دولینگو، دایره واژگان‌تان را گسترش دهید. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید واژگان مربوط به مباحث مختلف را یاد بگیرید و از آن‌ها، در مکالمه‌های روزمره‌تان استفاده کنید.

این اپلیکیشن برای زبان آموزان مبتدی مناسب است.

اپلیکیشن Busuu

اپلیکیشن Busuu از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان ایتالیایی است و می‌تواند مهارت‌های مختلف  زبانی را در شما تقویت کند. فرقی نمی‌کند در کدام سطح از یادگیری زبان ایتلیایی هستید، در هر صورت می‌توانید واژگان مربوط به زمینه‌های مختلف را با استفاده از این اپلیکیشن یاد بگیرید. برای مثال، واژگان مربوط به مباحث ساده و پیچیده را، مانند خانواده، اوقات فراغت، غذا، سیاست، طبیعیت و انتخاب‌های زندگی، با استفاده از این اپلیکیشن یاد بگیرید.

هر درس از این اپلیکیشن با آموزش واژگان جدید با استفاده از فلش کارت و تمرین آغاز می‌شود. همچنین در هر درس، مکالمه‌هایی نیز در مورد موضوع مورد بحث وجود دارد.

اپلیکیشن Bussu فرصت تعامل و صحبت با گویش وران زبان ایتالیایی را برای‌تان فراهم می‌کند.

بنابراین این اپلیکیشن برای زبان آموزان مبتدی، متوسط و پیشرفته مناسب است.

اپلیکیشن Babbel

اپلیکیشن Babbel از اپلیکیشن‌های رایگان برای آموزش زبان ایتالیایی است. در این اپلیکیشن، می‌توانید سطح زبان‌تان را انتخاب کنید تا بتوانید آموزش‌های متناسب با سطح‌تان را دریافت کنید. استفاده از این اپلیکیشن بسیار آسان است. با استفاده از آن، می‌توانید واژگان ایتالیایی را یاد بگیرید و علاوه بر آن، با فرهنگ ایتالیایی نیز آشنا شوید.

این اپلیکیشن برای زبان آموزان هر سه سطح مناسب است.

اپلیکیشن  FluentU

اپلیکیشن  FluentU زبان ایتالیایی را از طریق کلیپ‌های ویدئویی به شما یاد می‌دهد. در این اپلیکیشن، کلیپ‌هایی از اخبار، سریال‌ها و فیلم‌های ایتالیایی گردآورده شده‌اند. از این رو، می‌توانید از این اپلیکیشن، برای یادگیری تلفظ صحیح واژگان ایتالیایی و پرورش مهارت‌های گفتاری و شنیداری استفاده کنید. علاوه بر این‌ها، می‌توانید کاربرد واژگان را در مکالمات روزمره یاد بگیرید.

در این اپلیکیشن، کلیپ‌های ویدئویی بر اساس میزان دشواری‌شان و همچنین، موضوع‌شان طبقه‌بندی شده‌اند.

اپلیکیشن Mondly

اپلیکیشن Mondly زبان ایتالیایی را از طریق بازی، آزمون ترجمه و نمایش تصویر به شما یاد می‌دهد. در هر درس، مکالمه بین گویش وران زبان ایتالیایی را در مورد موضوعات مختلف می‌شنوید، در نتیجه، واژگان مربوط به مباحث و موضوعات مختلف را یاد می‌گیرید.

اپلیکیشن Rosetta Stone

اپلیکیشن Rosetta Stone کسب و کاری است که بیش از 25 سال از عمرش می‌گذرد و برنامه‌های بسیار خوبی را برای آموزش زبان ارائه کرده است. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید واژگان زبان ایتالیایی را یاد بگیرید و مکالمه ایتالیایی را نیز از زبان گویش وران این زبان بشنوید. در این اپلیکیشن، هیچ خبری از آموزش دستور زبان ایتالیایی نیست و فقط واژگان و مکالمه را یاد می‌گیرید.

اپلیکیشن italki

اپلیکیشن italki از بهترین اپلیکیشن‌ها برای تقویت مهارت گفتاری و مکالمه ایتالیایی است. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید با دیگر زبان آموزان و گویش وران زبان ایتالیایی مکالمه کنید و همچنین، با فرهنگ ایتالیایی آشنا شوید.

اپلیکیشن Innovative Language

اپلیکیشن Innovative Language یکی دیگر از گزینه ها برای یادگیری واژگان ایتالیایی است. این اپلیکیشن برای زبان آموزان هر سه سطح، مبتدی، متوسط و پیشرفته، مناسب است. این اپلیکیشن امکان استفاده از فلش کارت را برای یادگیری واژگان جدید و تثبت آن در ذهن‌تان فراهم می‌کند.

با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید واژگان ایتالیایی و تلفظ صحیح‌شان را یاد بگیرید.

اپلیکیشن Anki

اپلیکیشن Anki برای کسانی مناسب است که دوست دارند واژگان ایتالیایی را با استفاده از فلش کارت یاد بگیرند. جالب است بدانید که این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تصویر و فایل صوتی را نیز در فلش کارت‌های‌تان بگنجانید.

پس از یادگیری واژگان جدید، در مراحل مختلف، می‌توانید از خودتان آزمون بگیرید تا مطمئن شوید که آیا همه واژگان جدید و کاربردشان را یاد گرفته‌اید یا خیر.

اپلیکیشن MosaLingua

اپلیکیشن MosaLingua از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری مکالمه ایتالیایی است. با استفاده از این اپلیکیشن، واژگان و عبارت‌های رایج در زبان ایتالیایی را خواهید آموخت و همچنین کاربردشان را در مکالمه به زبان ایتالیایی یاد خواهید گرفت.

اپلیکیشن Radio Italia

اگر می‌خواهید به بهترین ویدئوها، پادکست‌ها و موزیک‌های ایتالیایی دسترسی داشته باشید، اپلیکیشن Radio Italia را از یاد نبرید. این اپلیکیشن فقط مختص به یادگیری زبان ایتالیایی است و زبان آموزان سطوح متوسط و پیشرفته می‌توانند از آن برای پیشرفت در زبان ایتالیایی استفاده کنند.

اپلیکیشن Pocket Casts

اپلیکیشن Pocket Casts مخصوص کسانی است که دوست دارند زبان ایتالیایی را از طریق پادکست های ایتالیایی یاد بگیرند. در این اپلیکیشن، امکان تنظیم سرعت صحبت کردن گویندگان نیز فراهم شده است. بنابراین اگر در سطح مبتدی هستید و نمی‌توانید هر آنچه را می‌شنوید درک کنید، می‌توانید سرعت را کاهش دهید.

اپلیکیشن In 24 Hours Speak Italian

اگر می‌خواهید زبان ایتالیایی را خیلی سریع یاد بگیرید، اپلیکیشن In 24 Hours Speak Italian گزینه بسیار مناسبی برای‌تان خواهد بود. با استفاده از این اپلیکیشن یادگیری زبان ایتالیایی، می‌توانید واژگان ضروری ایتالیایی را یاد بگیرید و کاربرد صفت‌ها، قیدها و اسم‌های رایج در زبان ایتالیایی را نیز یاد بگیرید.

در این اپلیکیشن، واژگان مربوط به 24 مبحث گردآوری شده است، بنابراین می‌توانید واژگان مربوط به مباحث ضروری را یاد بگیرید. اگر قصد سفر به ایتالیا را دارید، این اپلیکیشن برای‌تان بسیار مناسب است، چرا که واژگان ضروری را به شما یاد می‌دهد و شما را برای سفر به این کشور آماده می‌کند.

سخن آخر

تا به اینجا با بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادگیری زبان ایتالیایی آشنا شدید. بهتر است اپلیکیشن مناسب را با توجه به سطح‌تان و نقاط قوت و ضعف‌تان انتخاب کنید تا بتوانید از این ابزار یادگیری زبان ایتالیایی، به بهترین نحو، بهره ببرید. همچنین، هنگام انتخاب اپلیکیشن برای یادگیری زبان ایتالیایی، به سبک یادگیری‌تان نیز دقت کنید. برای مثال، اگر دوست دارید واژگان را با استفاده از فلش کارت یاد بگیرید، بهتر است به سراغ اپلیکیشنی بروید که امکان یادگیری واژگان ایتالیایی را با استفاده از این ابزار برای‌تان فراهم کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا