زبان آلمانی

بهترین دیکشنری زبان آلمانی

زبان آموزانی که در عصر تکنولوژی و اینترنت زندگی می‌کنند تجربه یادگیری زبان آلمانی برای‌شان متفاوت از زبان آموزان گذشته است. در دنیای امروز، در هر کجا که باشید، می‌توانید معنای واژه مورد نظرتان را جستجو کنید. اما در همین دنیای پر از تنوع، انتخاب کمی دشوار است و هر زبان آموز ترجیح می‌دهد به جای امتحان کردن چندین دیکشنری آلمانی، از همان ابتدا، به سراغ بهترین دیکشنری زبان آلمانی برود. اما بهترین دیکشنری زبان آلمانی چیست؟ آیا دیکشنری‌های کاغذی نیز هنوز در بازار وجود دارند؟ در این مطلب، هر آنچه باید در مورد بهترین دیکشنری های زبان آلمانی بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید. 

دیکشنری واریگ

در ابتدا، به سراغ یک دیکشنری آلمانی به فارسی می‌رویم. این دیکشنری از زبان آلمانی به فارسی ترجمه شده است و گزینه بسیار مناسبی برای زبان آموزان سطح مبتدی است.

دیکشنری آلمانی آریان پور

یکی دیگر از بهترین دیکشنری‌های آلمانی به فارسی دیکشنری آریان پور، تألیف امیراشرف آریان پور، است. این دیکشنری هزار صفحه دارد و متشکل از شصت هزار واژه است. به علاوه، دستور زبان آلمانی نیز در این دیکشنری گنجانده شده است. بنابراین، اگر در سطح مبتدی هستید، می‌توانید با خیال راحت، به سراغ این دیکشنری آلمانی به فارسی بروید.

دیکشنری آنلاین Wort

زبان آموزانی که می‌خواهند از دیکشنری‌های آنلاین آلمانی به فارسی استفاده کنند، بهتر است به سراغ دیکشنری آنلاین Wort بروند. در این دیکشنری، علاوه بر معنی فارسی واژه آلمانی، مترادف آلمانی آن نیز گنجانده شده است.

دیکشنری Doxford Duden

دیکشنری Oxford Duden یا آکسفورد دودن از بهترین دیکشنری‌های آلمانی به انگلیسی است. اگر به زبان آلمانی نیز تسلط دارید، می‌توانید با خیال راحت، به سراغ این دیکشنری غنی زبان آلمانی بروید. در دیکشنری آلمانی به انگلیسی دودن آکسفورد، بیش از پانصد هزار واژه وجود دارد، از این رو، بسیار جامع و کامل است. علاوه بر این، در این دیکشنری، دستور زبان آلمانی و اصطلاحات پرکاربرد زبان آلمانی نیز گنجانده شده است.

این دیکشنری برای زبان آموزان هر سه سطح، مبتدی، متوسط و پیشرفته، مناسب است.

همچنین اگر مترجم زبان آلمانی هستید و به دنبال یک دیکشنری کامل و جامع هستید، می‌توانید با خیال راحت، به سراغ این دیکشنری بروید.

دیکشنری Collins German Dictionary

اگر به دنبال یک دیکشنری دقیق و کامل هستید، از دیکشنری Collins German Dictionary غافل نشوید. این دیکشنری را یکی از معتبرترین منتشرکنندگان دیکشنری، یعنی Collins منتشر می‌کند و می‌توان گفت یکی از بهترین دیکشنری‌های آلمانی موجود در بازار است. در این دیکشنری، بیش از پانصد هزار مدخل با توضیحات دقیق به زبان انگلیسی وجود دارد.

دیکشنری Collins German Dictionary به دو صورت آنلاین و کاغذی موجود است، از این رو، طرفدار هر نوع دیکشنری که باشید، می‌توانید با خیال راحت، به سراغ این دیکشنری آلمانی به انگلیسی بروید. نسخه آنلاین دیکشنری آلمانی کولینز بسیار جذاب است، چرا که در آن، انواع بازی برای آموزش زبان آلمانی جود دارد، همچنین، می‌توانید خودتان واژگان جدید را به آن اضافه کنید.

اگر در سطح مبتدی یا متوسط هستید، می‌توانید با استفاده از دیکشنری، سطح زبان آلمانی‌تان را به میزان چشم‌گیری بالا ببرید.

دیکنشری Duden

دیکشتری Duden یا دودن از دیکشنری‌های المانی به آلمانی است. این دیکشنری متشکل از دوازده جلد است. اگر سطح متوسط یا پیشرفته هستید، می‌توانید از این دیکشنری آلمانی به آلمانی برای یادگیری زبان جدید استفاده کتاب کنید. در این دیکشنری، علاوه بر زبان آلمانی و ابعاد مختلف آن، می‌توانید با فرهنگ مردم آلمان نیز آشنا شوید.

جالب است بدانید که این دیکشنری هم به صورت کاغذی و هم به صورت آنلاین وجود دارد، از این رو، طرفدار هر نوع دیکشنری که باشید، می‌توانید از دودن استفاده کنید.

دیکشنری Cambridge Klett Comprehensive German Dictionary

دیکشنری Cambridge Klett Comprehensive German Dictionary یکی دیگر از دیکشنری‌های مناسب برای کسانی است که می‌خواهند زبان آلمانی را یاد بگیرند.

در این دیکشنری زبان آلمانی، بیش از سیصد و پنجاه هزار مدخل وجود دارد و برای هر کدام، توضیحات آلمانی به انگلیسی و بالعکس وجود دارد. به علاوه، در این دیکشنری، نکات دستوری زبان آلمانی نیز گنجانده شده است، از این رو، می‌توانید به تقویت ابعاد مختلف زبان آلمانی در شما کمک کند.

فرقی نمی‌کند در سطح متبدی یا متوسط هستید یا اینکه آنقدر پیشرفته هستید که زبان آلمانی ابزار کارتان است، در هر صورت، می‌توانید از این دیکشنری بهره بگیرید.

دیکشنری آنلاین Linguee

دیکشنری آنلاین Linguee متفاوت با دیگر دیکشنری‌هایی است که تا به اینجا معرفی کرده‌ایم. در این دیکشنری آلمانی، علاوه بر معنای واژگان آلمانی، با کاربردشان در زندگی روزمره‌تان نیز آشنا خواهید شد. این دیکشنری برای کسانی مناسب است که می‌خواهند زبان آلمانی را با شیوه‌های تعاملی و مفرح یاد بگیرند.

دیکشنری آنلاین Reverso Context

با استفاده از دیکشنری آنلاین Reverso Context نیز می‌توانید معنای واژگان و اصطلاحات آلمانی و کاربردشان را در زندگی روزمره‌تان یاد بگیرید. یکی از تقاط قوت دیکشنری Reverso Context این است که جمله‌ها و مثال‌های آن برگرفته از کتاب‌ها، مقاله‌های جدید آلمانی زبان و برنامه‌های تلویزیونی جدید است، از این رو، شما با منبعی به‌روز و کاملاً جدید سر و کار دارید و می‌توانید کاربرد امروزی واژگان آلمانی را یاد بگیرید.

سخن آخر

تا به اینجا، با بهترین دیکشنری‌های زبان آلمانی آشنا شدید. همانطور که مشاهده کردید، دیکشنری‌های آلمانی آنلاین و کاغذی برای همه سطوج در بازار وجود دارد و به راحتی، می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. دیکشتری های زبان آلمانی از بهترین همراهان هر زبان آموزان و به او کمک می‌کند تا مهارت‌های زبانی‌اش را به میزان چشم‌گیری بهبود ببخشد. با توجه به شرایط و روحیه‌تان، بهترین دیکشنری زبان آلمانی را انتخاب کنید و از آن برای یادگیری واژگان جدید و پرورش مهارت‌های زبانی‌تان استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا