دسته‌بندی نشده

معرفی پادکست های کره ای

اگر در حال یادگیری زبان کره‌ای هستید، از همان ابتدای مسیر، می‌توانید به سراغ پادکست‌های کره‌ای بروید و برای پرورش مهارت‌های چهارگانه زبانی‌تان از آن‌ها استفاده کنید. با توجه به محبوبیت زبان و فرهنگ کره‌ای، تنوع پادکست برای یادگیری زبان کره‌ای نیز بسیار زیاد است. اگر در هر سطح، به سراغ پادکست متناسب با سطح و روحیه‌تان بروید و به شیوه صحیح، از آن‌ها برای یادگیری زبان استفاده کنید، به مرور زمان، متوجه تأثیر شگفت انگیزش خواهید بود. اما بهترین پادکست‌ها برای یادگیری زبان کره‌ای چیست؟ در این مطلب، به معرفی پادکست های کره‌ ای برای یادگیری زبان خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بهترین پادکست‌های کره‌ای برای زبان‌آموزان سطح مبتدی

اگر به تازگی شروع به یادگیری زبان کره‌ای کرده‌اید و آشنایی چندانی با این زبان ندارید، بهتر است به سراغ پادکست‌های مناسب برای زبان آموزان سطح مبتدی بروید. در ادامه، از بهترین پادکست‌های کره‌ای برای زبان آموزان سطح مبتدی برای‌تان گفته‌ایم.

پادکست KoreanClass101

پادکست KoreanClass101 از بهترین منابع برای یادگیری زبان کره‌ای است. در این وبسایت، بیش از 1500 فایل صوتی و ویدئو آموزشی برای یادگیری زبان کره‌ای وجود دارد. مدت زمان هر کدام از این فایل‌های صوتی و تصویری 15 دقیقه است. اپیزودهای این پادکست برای زبان آموزان هر سه سطح مناسب است.

پادکست Talk To Me In Korean

پادکست Talk To Me In Korean یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای یادگیری زبان کره‌ای است. تعداد اپیزودهای رایگان این پادکست بسیار زیاد است و شما می‌توانید این اپیزودهای رایگان را از پلتفرم‌های مختلف دانلود کنید. تیم تولیدکننده این پادکست در سئول هستند و همواره، در حال انتشار اپیزودهای جدید این پادکست هستند. اعضای این تیم بسیار جوان هستند، از این رو، شما می‌توانید کره‌ای محاوره را از آن‌ها یاد بگیرید.

پادکست Let’s Learn Korean

یکی دیگر از بهترین پادکست‌ها برای زبان‌آموزان سطح مبتدی Let’s Learn Korean است. با استفاده از این پادکست، می‌توانید زبان کره‌ای را از پایه یاد بگیرید. در اپیزودهای مختلف این پادکست، دیالوگ‌های کوتاهی را در مورد مسائل مختلف در فرودگاه، اداره گست و دیگر مکان‌های عمومی می‌شنوید.

پادکست Survival Phrases

پادکست Survival Phrases از آن پادکست‌هایی است که تولیدش متوقف شده است، اما آرشیو بسیار ارزشمندی دارد. در این پادکست، عبارت‌ها و واژه‌های ساده‌ای را از زبان توریست‌های کره‌ای می‌شنوید. در واقع، می‌توانید مکالمات ساده و ضروری را با استفاده از این پادکست یاد بگیرید. به علاوه، می‌توانید واژگان جدید، دستور زبان کره‌ای و تلفظ صحیح واژگان را نیز با استفاده از این پادکست یاد بگیرید.

بهترین پادکست‌های کره‌ای برای زبان‌آموزان سطح متوسط و پیشرفته

و اما می‌رسیم به بهترین پادکست‌های کره‌ای برای زبان آموزان سطح‌های متوسط و پیشرفته. در ادامه، از این پادکست‌ها برای‌تان گفته‌ایم.

پادکست Korean Famous Podcast

اگر خودتان فرصت کافی برای جستجوی بهترین پادکست‌های کره‌ای را ندارید، پادکست Korean Famous Podcast این کار را برای‌تان انجام داده است. در این پادکست، اپیزودهای مختلف بهترین پادکست‌های کره‌ای گردآوری شده است. در این مجموعه، اپیزودهایی با موضوعات متنوع و مدت زمان مختلف گردآوری شده‌اند.

پادکست Sponge Mind

پادکست Sponge Mind یکی از محبوب‌ترین پادکست‌ها برای یادگیری زبان کره‌ای است. در این پادکست، به زبان‌های کره‌ای و انگلیسی صحبت می‌شود. در واقع، در ابتدا، توضیحی کلی در مورد موضوع به زبان انگلیسی ارائه شده است و در طول پادکست نیز، به زبان کره‌ای در مورد موضوع صحبت شده است. موضوعات و بحث‌های طرح‌شده در این پادکست بسیار جذاب هستند و شما را سرگرم نگه می‌دارند.

پادکست Sparkling Korean

پادکست Sparkling Korean از پادکست‌های مناسب برای سطح متوسط است که تا کنون بیش از پنجاه قسمت از آن منتشر شده است. اپیزودهای این پادکست کره‌ای در مورد موضوعات متنوع است، از آب و هوا و تاریخ گرفته تا زمان. اگر در سطح مبتدی هستید، بهتر است به سراغ این پادکست نروید.

پادکست Namuori Korean

در پادکست Namuori Korean، با انواع اصطلاح و واژه کاربردی برای مکالمه در مورد موضوعات مختلف آشنا خواهید شد. در وبسایت این پادکست، می‌توانید به نوشته‌های اپیزودهای مختلف نیز دسترسی داشته باشید.

پادکست TAYONI

اگر در سطح متوسط هستید، گوش دادن به پادکست TAYONI ضروری است. در اپیزودهای مختلف این پادکست در مورد واژگان و اصطلاحات مربوط به زندگی روزمره آشنا خواهید شد و تلفظ صحیح واژگان را خواهید آموخت. اپیزودهای مختلف این پادکست کره‌ای، با فرهنگ و سبک زندگی مردم کره نیز آشنا خواهید شد.

چگونه از پادکست برای یادگیری زبان کره‌ای استفاده کنیم؟

  • به سراغ موضوعات مورد علاقه‌تان بروید.
  • کلمات و جمله‌هایی را که می‌شنوید با خودتان تکرار کنید.
  • یادداشت برداری کنید. واژگان، اصطلاحات و جمله‌های جدید را بنویسید.
  • هر روز پادکست کره‌ای گوش دهید تا برای‌تان تبدیل به عادت شود.

سخن آخر

تا به اینجا، با بهترین پادکست ها برای یادگیری زبان کره ای آشنا شدید. همانطور که مشاهده کردید، فرقی نمی‌کند در کدام سطح از یادگیری زبان کره‌ای هستید، در هر صورت، می‌توانید پادکست متناسب با سلیقه  و روحیه‌تان را بیابید و از آن برای یادگیری زبان کره‌ای استفاده کنید. گوش دادن به پادکست کره‌ای را برای خودتان تبدیل به عادت کنید تا به مرور زمان، تأثیرش را در پیشرفت‌تان مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا