دسته‌بندی نشده

پادکست برای یادگیری روسی

زبان روسی از دشوارترین زبان‌ها است، اما امروز، با پیدایش ابزارهای جدید برای آموزش زبان، یادگیری زبان روسی نیز آسان‌تر شده است. پادکست روسی یکی از بهترین ابزارها برای یادگیری زبان روسی است و با استفاده از آن، می‌توانید مهارت‌های مختلف زبان روسی را در خودتان تقویت کنید. برای اینکه مسیر یادگیری زبان روسی را زودتر طی کنید، بهتر است پادکست روسی متناسب با سطح و روحیه‌تان را انتخاب کنید. بدین ترتیب، از مسیر یادگیری زبان روسی لذت خواهید برد. اما بهترین پادکست برای یادگیری روسی چیست؟ در این مطلب، هر آنچه باید در مورد پادکست برای یادگیری زبان روسی بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

پادکست Russian Word of the Day with Kira

پادکست Russian Word of the Day with Kira از بهترین گزینه‌ها برای یادگیری تلفظ صحیح واژگان است، به خصوص برای زبان آموزان سطح مبتدی. این پادکست متشکل از اپیزودهای کوتاه سه دقیقه‌ای است. از این رو، می‌توانید روزانه، حداقل یک اپیزود از این پادکست را گوش دهید و واژگان و اصطلاحات جدید موجود در آن را یاد بگیرید. گوش دادن به این پادکست روسی به زبان آموزان سطح مبتدی پیشنهاد می‌شود.

پادکست fluentli

پادکست fluently از پادکست‌های مناسب برای زبان آموزان سطح مبتدی است. اگر در قدم اول هستید و می‌خواهید واژگان پراستفاده در زبان روسی را یاد بگیرید، پادکست fluently بسیار کمک‌تان خواهد کرد.

پادکست Slow Russian

پادکست Slow Russian از بهترین گزینه‌ها برای یادگیری زبان روسی است. در هر اپیزود از این پادکست روسی، Daria Molchanova مقاله روسی کوتاهی را با سرعت کم می‌خوانید. موضوع مقالات موجود در این پادکست بسیار متنوع است، از خرافات گرفته تا تاریخ سینما. در اپیزودهای مختلف این پادکست روسی، با اصطلاحات و واژگان رایج در زبان روسی آشنا می‎‌شوید و دستور زبان روسی را نیز یاد می‌گیرید. این پادکست متشکل از 80 اپیزود است و هر اپیزود نیز 20 دقیقه است. با استفاده از این پادکست، می‌توانید مهارت شنیداری را در خودتان تقویت کنید.

پادکست Ракета: Simple Russian

پادکست Ракета: Simple Russian کاملاً به زبان روسی است. اپیزودهای موجود در این پادکست بسیار کوتاه است و شما می‌توانید روزانه چند ایپزود گوش دهید. در اپیزودهای مختلف این پادکست با موضوعات مختلفی رو به رو خواهید شد، از پوشاک گرفته تا سرگرمی‌ها و برنامه‌های مربوط به آینده. با یادگیری واژگان جدید این پادکست، می‌توانید مهارت خواندن و درک مطلب را در خودتان تقویت کنید.

این پادکست روسی برای زبان آموزان سطح پیشرفته مناسب است.

پادکست Arzamas

اگر در سطح پیشرفته هستید، پادکست روسی Arzamas را از یاد نبرید. این پادکست در مورد فلسفه، هنر، تاریخ و فرهنگ است و زبان آن نیز کاملاً روسی است. بنابراین، برای گوش دادن به این پادکست، باید مسلط به زبان روسی باشید.

پادکست SBS Russian

پادکست SBS Russian از آن پادکست‌هایی است که همواره، اپیزودهای جدید آن تولید می‌شود. بنابراین، به طور مرتب، می‌توانید به اپیزودهای جدید این پادکست دسترسی داشته باشید. اپیزودهای این پادکست در مورد موضوعات متنوعی است، از اخبار روز گرفته تا داستان سفر ناپلئون به استرالیا.

پادکست Very in Russian

پادکست Very in Russian از بهترین گزینه ها برای زبان آموزان سطوح متوسط و پیشرفته است. در هر اپیزود، می‌توانید اصطلاحات روسی جدید را یاد بگیرید. یادتان باشد که اصطلاحات موجود در اپیزودهای مختلف این پادکست برای مکالمات روزمره مناسب است و نباید از آن‌ها در نوشته‌های‌ رسمی استفاده کنید.

پادکست Russian Podcast

پادکست Russian Podcast از بهترین گزینه‌ها برای زبان آموزان سطح متوسط است. با استفاده از این پادکست، می‌توانید واژگان جدید روسی و کاربردشان را در جمله و متن یاد بگیرید. در واقع، با استفاده از این پادکست، می‌توانید واژگان روسی را از طریق مثال‌های مختلف یاد بگیرید و به ذهن بسپارید.

پادکست The Word’s Worth

پادکست The Word’s Worth از جذاب‌ترین پادکست های روسی است و جدیدترین اخبار جهان را به زبان روسی برای‌تان روایت می‌کند. بخش زیادی از این پادکست به زبان انگلیسی است. در واقع، زبان روسی را با توضیحات انگلیسی خواهید آموخت. از این رو، بهتر است اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید، به سراغ این پادکست برای یادگیری زبان روسی بروید.

پادکست Russian For Cats

پادکست Russian For Cats، برخلاف عنوانش، برای گربه‌ها نیست، بلکه برای انسان‌ها است. فصل اول این پادکست در مورد گربه‌ای دوزبانه، به نام Nadia، است. این پادکست به زبان انگلیسی است و طی آن، می‌توانید واژگان و اصطلاحات روسی و معنای‌شان را یاد بگیرید. اگر مسلط به زبان انگلیسی هستید، استفاده از این پادکست برای یادگیری زبان روسی بسیار کمک‌تان خواهد کرد.

پادکست Russian Made Easy

پادکست Russian Made Easy یادگیری زبان روسی را برای زبان آموزان سطح مبتدی آسان می‌کند. با استفاده از این پادکست، می‌توانید واژگان پرکاربرد روسی و همچنین مکالمه‌‌های اولیه روسی را یاد بگیرید.

چرا پادکست به یادگیری زبان روسی کمک می‌کند؟

  • پادکست های روسی به پرورش مهارت شنیداری کمک می‌کنند
  • راوی پادکست‌های روسی گویش وران این زبان هستند، بنابراین می‌توانید تلفظ صحیح واژگان روسی را از گویش وران این زبان یاد بگیرید.
  • پادکست های روسی حاوی اپیزودهای کوتاه هستند، از این رو، شما را خسته نمی‌کنند.

سخن آخر

تا به اینجا، با بهترین پادکست ها برای یادگیری زبان روسی آشنا شدید، همچنین متوجه شدید که چرا پادکست به یادگیری زبان روسی کمک می‌کند. تنوع پادکست های روسی بسیار زیاد است، از این رو، می‌توانید پادکست های متناسب با سطح و علاقه‌تان را انتخاب کنید و زبان روسی را از طریق آن‌ها یاد بگیرید. با استفاده از پادکست های روسی، می‌توانید واژگان و دستور زبان روسی را یاد بگیرید و علاوه بر آن، هر چهار مهارت زبانی‌تان را تقویت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا