زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب ؟ معرفی کانال برتر

کانال‌های یوتیوب از بهترین منابع برای آغاز و ادامه سفر یادگیری زبان انگلیسی است و با کمک آن‌ها، می‌توانید مهارت‌های مختلف زبانی‌تان را تقویت کنید. یادگیری زبان انگلیسی، به طور کلی، دشوار است و اگر به شیوه‌ای اصولی انجام نگیرد، باعث دلزدگی خواهد شد. در این زبان، قوانین و استثناء‌های بسیار زیادی وجود دارد، هر واژه چندین معنی دارد و تلفظ واژگان نیز کاملاً مطابق با شکل نوشتاری‌شان نیست. این موارد یادگیری زبان انگلیسی را کمی دشوار می‌کند. اما امروز، تنوع کانال های آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب آنقدر زیاد است که هر زبان‌آموز، در هر سطحی، می‌تواند این زبان را با استفاده از آن‌ها یاد بگیرد. با شناخت کانال های برتر برای یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب، فقط با یک کلیک، می‌توانید سفر جذابی را برای یادگیری زبان انگلیسی آغاز کنید. در این مطلب، هر آنچه باید در مورد یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

کانال یوتیوب English Addict with Mr. Duncan

کانال یوتیوب English Addict with Mr. Duncan را اولین کانال آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب می‌دانند. این کانال، با 989 هزار دنبال‌کننده از بهترین گزینه‌ها برای زبان آموزان سطح مبتدی است.

ویدئوهای این کانال بسیار کوتاه هستند و مهم‌ترین نکات را به شکلی مختصر و مفید به شما می‌گویند. به علاوه، با استفاده از این کانال یوتیوب، می‌توانید مهم‌ترین و پرکاربردترین واژگان و اصطلاحات زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

دروس موجود در این کانال یوتیوب به شکل تعاملی هستند. در واقع، در هر ویدئو، سوالاتی نیز مطرح می‌شود که شما با پاسخ دادن به آن‌ها و تکمیل تمرین‌ها، در روند آموزش شرکت می‌کنید.

در این کانال یوتیوب، می‌توانید با دستور زبان انگلیسی، ابعاد مختلف زبان انگلیسی و همچنین فرهنگ کشور انگلستان آشنا شوید.

کانال یوتیوب BBC Learning English

کانال یوتیوب BBC Learning English از پرطرفدارترین کانال‌های یادگیری زبان انگلیسی است. این کانال بیش از چهار میلیون و پانزده هزار دنبال‌کنند دارد. در این کانال یوتیوب، ویدئوهای مختلفی برای آموزش دستور زبان انگلیسی و واژگان انگلیسی و تلفظ صحیح‌شان وجود دارد. همچنین، امتحاناتی نیز برای آزمودن مهارت‌های مختلف شما وجود دارد.

مدرس این کانال گویش‌وران زبان انگلیسی هستند، بنابراین با مراجعه به این کانال، زبان انگلیسی را با لهجه نیتیو یاد می‌گیرید.

با استفاده از این کانال یوتیوب، کاربرد زبان انگلیسی را در زندگی روزمره یاد می‌گیرید و همچنین، با اصطلاحات رایج در میان گویش‌وران زبان انگلیسی نیز آشنا می‌شوید. بدین ترتیب، به مرور زمان، می‌توانید زبان انگلیسی را مثل گویش‌وران این زبان صحبت کنید.

کانال یوتیوب JenniferESL

کانال یوتیوب JenniferESL، با یک میلیون دنبال‌کننده، از بهترین گزینه‌ها برای آغاز یادگیری زبان انگلیسی است. محتوای این کانال بسیار جذاب و مفرح است و شما را از یادگیری خسته نمی‌کند.

در این کانال یوتیوب، محتوا برای زبان‌آموزان سطوح مختلف وجود دارد. بنابراین فرقی نمی‌کند در سطح مبتدی هستید یا در سطح پیشرفته، در هر صورت، می‌توانید محتوای متناسب با سطح‌تان را در این کانال یوتیوب پیدا کنید.

در کانال یوتیوب JenniferESL، ویدئوهایی برای آموزش دستور زبان، واژگان و اصطلاحات انگلیسی وجود دارد. همچنین، تمرین‌ها و آزمون‌های متعددی نیز در این کانال وجود دارد که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید میزان یادگیری‌تان را بسنجید.

اگر به فکر پیشرفت هستید، از این کانال غافل نشوید.

کانال یوتیوب EnglishClass101.com

کانال یوتیوب EnglishClass101.com یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای یادگیری انگلیسی با یوتیوب است. این کانال یوتیوب برای همه زبان آموزان در هر سطحی مناسب است، از سطح مبتدی تا پیشرفته. این ویدئوها را مدرسان مجرب تهیه می‌کنند و در آن‌ها، در مورد مباحث مختلف صحبت می‌کنند. بدین ترتیب، می‌توانید با واژگان مختلف در مورد مباحث گوناگون آشنا شوید.

به علاوه، در این کانال یوتیوب، درس‌هایی نیز در مورد فرهنگ، کسب و کار و سفر وجود دارد. بدین ترتیب، می‌توانید با استفاده از این کانال یوتیوب، با ابعاد مختلف زبان و فرهنگ انگلیسی آشنا شوید و برای زندگی در کشورهای انگلیسی‌زبان آماده شوید.

در این کانال یوتیوب، منابع متعددی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها، می‎توانید هر چهار مهارت زبانی‌تان را تقویت کنید. اگر به دنبال کانالی جامع هستید، کانال یوتیوب EnglishClass101.com را از دست ندهید.

کانال یوتیوب Real English

اگر به فکر تقویت مهارت شنیداری یا لیسنینگ‌تان هستید، کانال یوتیوب Real English را از دست ندهید. این کانال یوتیوب 258 هزار دنبال‌کننده دارد. در ویدئوهای موجود در این کانال یوتیوب، گویش‌وران زبان انگلیسی در مورد موضوعات و مباحث مختلف صحبت می‌کنند. بدین ترتیب، با تماشای ویدئوهای موجود در این کانال یوتیوب، با لهجه‌های مختلف زبان انگلیسی نیز آشنا می‌شوید.

ویدئوهای موجود در این کانال یوتیوب حاوی زیرنویس هستند، از این رو، زبان‌آموزان همه سطوح می‌توانند از آن برای یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مهارت شنیداری‌شان استفاده کنند.

کانال یوتیوب Business English Pod

کانال یوتیوب Business English Pod بیش از 356 هزار دنبال‌کننده دارد و همانطور که از نامش معلوم است، برای زبانآموزانی مناسب است که قصد دارند از زبان انگلیسی در دنیای کسب و کار استفاده کنند.

تنوع محتوا در این کانال یوتیوب بسیار زیاد است: مصاحبه‌‌های شغلی، شبکه‌سازی، ارائه‌های مربوط به حوزه کسب و کار، واژگان تخصصی مربوط به حوزه‌های مالی و قانون.

کانال یوتیوب English with Lucy

کانال یوتیوب English with Lucy، به بیش از هفت میلیون و هفتاد و نه هزار دنبال‌کننده، گزینه مناسبی برای تقویت مهارت‌های مختلف زبانی است. در ویدئوهای این کانال یوتیوب، دستور زبان انگلیسی، واژگان و اصطلاحات انگلیسی و بازی‌های متعددی برای آموزش واژگان اصطلاحات وجود دارد. محتوا و درس‌های این کانال به شیوه‌ای مفرح ارائه شده‌اند، از این رو، زبان‌آموزان جذب آن‌ها می‌شوند و از روند یادگیری خسته نمی‌شوند.

کانال یوتیوب British Council: LearnEnglish Kids

کانال یوتیوب British Council: LearnEnglish Kids یکی دیگر از بهترین کانال‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب است. این کانال مختص به کودکان است و ویدئوهای متعدددی برای آموزش دستور زبان، واژگان و تلفظ وجود دارد. ویدئوهای موجود در این کانال بسیار جذاب هستند و توجه کودکان را به خود جلب می‌کند. این کانال بیش از 280 هزار دنبال‌کننده دارد و شما نیز برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان‌تان می‌توانید از این کانال یوتیوب استفاده کنید.

کانال یوتیوب Rachel’s English

اگر می‌خواهید واژگان انگلیسی را با تلفظ صحیح یاد بگیرید، از کانال یوتیوب Rachel’s English غافل نشوید. این کانال یوتیوب را راشل، اهل ایالات متحده آمریکا، راه‌اندازی کرده است و تلفظ صحیح واژگان را به لهجه آمریکایی و بریتیش به شما یاد می‌دهد. در واقع، در این کانال، می‌توانید تفاوت میان این دو لهجه انگلیسی را نیز یاد بگیرید.

در این کانال یوتیوب، می‌توانید ابعاد مختلف زبان انگلیسی را بشناسید، با واژگان و عبارت‌های ضروری برای سفر به آمریکا را یاد بگیرید و نحوه یادگیری کلمه با فیلم و سریال انگلیسی را نیز بیاموزید. این کانال پرطرفدار چهار میلیون و بیست و پنج هزار دنبال‌کننده دارد.

کانال یوتیوب EnglishLessons4U

کانال یوتیوب EnglishLessons4U بیش از چهار میلیون و سی و هفت هزار دنبال‌کننده در یوتیوب دارد و در هر سطحی که باشید، می‌توانید از این کانال آموزش زبان انگلیسی در یوتیوب استفاده کنید. در این کانال، انواع محتوا برای آموزش دستور زبان انگلیسی، تلفظ صحیح واژگان، اصطلاحات عامیانه انگلیسی و مواردی از این دست وجود دارد.

همچنین، آزمون‌هایی نیز برای ارزیابی سطح زبان انگلیسی زبان‌آموزان طراحی شده است.

ویدئوهای موجود در این کانال بسیار کوتاه هستند، از این رو، شما را خسته نمی‌کنند.

سخن آخر

تا به اینجا، با نحوه یادگیری زبان انگلیسی با یوتیوب و کانال‌های برتر آموزش زبان انگلیسی آشنا شدید. تنوع این کانال‌ها بسیار زیاد است و هر کدام از آن‎‌ها نیز بر ابعاد مشخصی از زبان انگلیسی متمرکز هستند. برخی از کانال‌های برتر آموزش زبان انگلیسی نیز علاوه بر آموزش مهارت‌های زبانی، نکاتی را نیز در مورد فرهنگ انگلیسی‌زبانان به شما یاد می‌دهند. با شناخت کانال‌های یادگیری زبان انگلیسی در یوتیوب، می‌توانید مهارت‌های زبانی‌تان را تقویت کنید و مسیر تسلط بر زبان انگلیسی را سریع‌تر طی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا