زبان آلمانی

کانال یوتیوب برای یادگیری آلمانی

یوتیوب یکی از جذاب‌ترین ابزارها برای یادگیری زبان آلمانی است. کافی است وارد یوتیوب شوید و کلمات کلیدی مربوط به یادگیری زبان آلمانی را تایپ کنید تا صدها ویدئو آموزشی زبان آلمانی را پیش روی‌تان ببینید. با استفاده از این ویدئوهای اموزشی، می‌توانید ابعاد مختلف زبان آلمانی را بشناسید و به مرور زمان، به همه آن‌ها تسلط کافی را پیدا کنید. اما آیا همه ویدئوهای یوتیوب برای یادگیری آلمانی استاندارد هستند؟ آیا می‌توانیم به همه کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی اعتماد کنیم؟ مسلماً خیر! بهتر است ابتدا، بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری آلمانی را بشناسید تا بتوانید از میان آن‌ها گزینه درست را انتخاب کنید. در این مطلب، از بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

معرفی بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان المانی

تنوع کانال‌های آموزش زبان آلمانی در یوتیوب بسیار زیاد است، اما برخی از آن‌ها آلمانی را به شیوه صحیح و اصولی به شما یاد می‌دهند. در ادامه، از بهترین کانال های یوتیوب برای آموزش زبان آلمانی برای‌تان گفته‌ایم.

کانال  lingoni GERMAN

مدرس ویدئوهایی که در کانال  lingoni GERMAN مشاهده می‌کنید جنی (Jenny) است. جنی مسلط به زبان‌های آلمانی و انگلیسی است و آلمانی را به زبان انگلیسی تدریس می‌کند. بنابراین اگر با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید، می‌توانید حداکثر استفاده را از آموزش‌های آن ببرید.

در این کانال، 450 ویدئو آموزشی وجود دارد که می‌توانید شما را از سطح A1 (مبتدی) تا B2 (بالاتر از متوسط) همراهی می‌کند. بنابراین از قدم اول تا سطح بالاتر از متوسط می‌توانید از این کانال برای یادگیری زبان آلمانی استفاده کنید.

در این ویدئوهای آموزشی، تمرکز روی آموزش دستور زبان، واژگان و لیسنینگ است. در هر سطح، با دستور زبان متناسب با آن‌ آشنا می‌شوید، واژگان جدید را یاد می‌گیرید و مهارت شنیداری‌تان نیز تقویت می‌شود.

کانال GermanPod101

کانال GermanPod101 بسیار جذاب است و زبان آلمانی را به زبان ساده به شما تدریس می‌کند. در واقع،  GermanPod101.com یک وبسایت و پلتفرمی برای یادگیری آلمانی است. در این وبسایت، ویدئوها و فایل‌های صوتی متعددی را برای یادگیری زبان آلمانی مشاهده می‌کنید. در یوتیوب نیز، ویدیوهای کوتاه آموزشی این وبسایت فراهم شده است و از طریق آن‌ها، می‌توانید مهارت‌های ضروری یادگیری زبان آلمانی را یاد بگیرید.

در این ویدئوهای کوتاه، یاد می‌گیرید چگونه باید مهارت‌های زبانی‌تان را، به خصوص مهارت لیسنینگ و مهارت اسپیکینگ، تقویت کنید.

با استفاده از ویدئوهای آموزشی کانال GermanPod101، می‌توانید واژگان آلمانی را همراه با تلفظ صحیح‌شان یاد بگیرید. بنابراین با تماشای ویدئوهای این کانال می‌توانید دایره واژگان‌تان را گسترش دهید.

ممکن است هنگام تماشای ویدئوهای آموزشی این کانال، یک مسئله برای‌تان ناخوشایند باشد: تبلیغات اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی. در واقع، در این ویدئوها تبلیغات اپلیکیشن خوشدشان را نیز مشاهده می‌کنید. اگر تماشای تبلیغات اذیت‌تان نمی‌‌کند، با تماشای ویدئوهای آموزشی این کانال یوتیوب، می‌توانید اساس زبان آلمانی را یاد بگیرید.

کانال Deutsch Verstehen

در کانال Deutsch Verstehen، زبان المانی را با استفاده از انیمیشن‌های کوتاه آلمانی یاد می‌گیرید. این ویدئوها زیرنویس انگلیسی نیز دارند، بنابراین می‌توانید همزمان، ترجمه انگلیسی ویدئوها را نیز مشاهده کنید. البته بهتر است بعد از اینکه ویدئو را چند بار مشاهده کردید، زیرنویس را خاموش کنید.

در این کانال، ویدئوهای آموزشی برای زبان‌آموزان همه سطوح فراهم است، از سطح A1 تا C2. بنابراین در هر سطحی، می‌توانید از این کانال یوتیوب برای یادگیری آلمانی استفاده کنید.

البته یادتان باشد که این کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی کافی نیست، بلکه صرفاً یک منبع کمک آموزشی است که با استفاده از آن، می‌توانید واژگان پرکاربرد در زبان آلمانی را با تلفظ صحیح یاد بگیرید. همچنین می‌توانید کاربرد آن‌ها را نیز به خوبی یاد بگیرید.

کانال smarterGerman

کانال smarterGerman از بهترین منابع برای یادگیری زبان آلمانی است. مدرس این کانال Michael است که خودش گویش‌ور زبان آلمانی است و این زبان را به شیوه اصولی و جذابی تدریس می‌کند.

در این کانال یوتیوب، یاد می‌گیرید چگونه برای آزمون‌های زبان آلمانی آماده شوید و چگونه مسیر یادگیری زبان آلمانی را به خوبی طی کنید.

اگر در ابتدای مسیر هستید، می‌توانید از ویدئوهای این کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی استفاده کنید. همچنین برخی از ویدئوهای این کانال نیز برای زبان آموزان سطوح متوسط و پیشرفته مناسب است.

کانال Easy German

در کانال Easy German، زبان آلمانی به شیوه سنتی تدریس نمی‌شود، بلکه فرصت شنیدن زبان آلمانی از زبان گویش‍وران این زبان در اختیارتان قرار می‌گیرد. در واقع، در این کانال، گویش‌وران زبان آلمانی در مورد موضوعات روزمره صحبت می‌کنند.

با استفاده از کانال یوتیوب Easy German، می‌توانید مهارت‌های لیسنینگ و اسپیکینگ‌تان را تقویت کنید و در نتیجه، برای مکالمه با گویش‌وران زبان آلمانی و زندگی در این کشور آماده شوید.

در این کانال، با ویدئوهایی با موضوعات پرکاربرد مانند غذا، عشق، پول و سبک زندگی رو به رو می‌شوید و دستور زبان و واژگان آلمانی را نیز از طریق صحبت‌های مربوط به همین مباحث یاد می‌گیرید.

اگر با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید، می‌توانید ویدئوهای این کانال را با زیرنویس‌ انگلیسی مشاهده کنید. این زیرنویس‌ها برای زبان آموزان سطح مبتدی مناسب است و بهتر است اگر در سطح متوسط یا پیشرفته هستید، به فکر استفاده از زیرنویس نباشید.

کانال Learn German with Herr Antrim

اگر به آموزش به شیوه آکادمیک علاقه دارید، بهتر است به سراغ کانال Learn German with Herr Antrim برای یادگیری آلمانی بروید. این کانال برای زبان‌آموزان سطوح مبتدی و متوسط مناسب است و همه قواعد دستوری و واژگان ضروری برای این سطوح نیز در آن‌ها گنجانده شده است.

کانال Learn German with Anja

فهرست بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی بدون معرفی Learn German with Anja کامل نخواهد بود. در واقع، این کانال معروف‌ترین کانال آموزش زبان آلمانی در یوتیوب است و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. این کانال نیز برای زبان آموزان سطوح مبتدی و متوسط بسیار مناسب است. با استفاده از این کانال، می‌توانید با فرهنگ المانی آشنا شوید، دستور زبان آلمانی را یاد بگیرید و دایره واژگان‌تان را نیز گسترش دهید.

سخن آخر

تا به اینجا، با بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری آلمانی آشنا شدید. در هر کانال آموزشی در یوتیوب، سبک‌های متفاوت آموزش زبان آلمانی را مشاهده می‌کنید. در برخی از کانال‌ها، دستور زبان را در قالب مکالمه یاد می‌گیرید و در برخی دیگر، مباحث دستوری را به طور مستقیم یاد می‌گیرید. بنابراین، بسته به روحیه‌تان، می‌توانید کانال مناسب را برای یادگیری زبان آلمانی انتخاب کنید. یادتان باشد که کانال های یوتیوب ابزارهای کمک آموزشی هستند و بهتر است از آن‌ها به عنوان یگانه منبع یادگیری زبان آلمانی استفاده نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا