زبان انگلیسی

همه چیز درباره اپلیکیشن یادگیری زبان Babbel

وقتی می‌خواهید شروع به یادگیری زبان جدیدی کنید، لیستی از اپلیکیشن های آموزش زبان را پیش روی‌تان خواهید دید و مسلماً انتخاب برای‌تان دشوار خواهد شد. یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان Babble است که در سراسر دنیا، بسیار محبوب است و عده زیادی را به سوی خود جذب کرده است. اما آیا Babble اپلیکیشن خوبی است؟ چگونه از Babble برای یادگیری زبان جدید استفاده کنیم؟ آیا اپلیکیشن برای یادگیری زبان کافی است؟

در این مطلب، همه چیز را درباره اپلیکیشن یادگیری زبان Babble برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن Babbel چیست؟

اپلیکیشن Babble از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان است که با استفاده از آن، می‌توانید زبان‌های مختلف را یاد بگیرید. بیش از ده میلیون کاربر در سراسر جهان این اپلیکیشن را دانلود کرده‌اند و زبان مورد نظرشان را با استفاده از آن یاد می‌گیرند. اپلیکیشن Babble به تقویت هر چهار مهارت زبانی، یعنی لیسنینگ، رایتینگ، ریدینگ و اسپیکینگ، کمک می‌کند. آنچه سبب تمایز این اپلیکیشن از دیگر اپلیکیشن‌های آموزش زبان می‌شود کیفیت محتوا، طراحی مناسب و دقت بالا است.

اپلیکیشن Babble برای یادگیری چه زبان‌هایی مناسب است؟

می‌توانید از اپلیکیشن Babble برای یادگیری 14 زبان استفاده کنید: اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی (برزیلی)، لهستانی، روسی، دانمارکی، ترکی، هلندی، نروژی، اندونزیایی، انگلیسی.

هزینه استفاده از اپلیکیشن Babble چقدر است؟

برای استفاده از اپلیکیشن Babble باید هزینه مشخصی را بپردازید. بسته مدت زمان اشتراک‌تان، هر ماه، هزینه اشتراک کمتر می‌شود. اشتراک یک ماهه Babble 14.95 دلار است و اشتراک سه ماهه آن 37.95 دلار است (یعنی ماهی 12.65 دلار)، و هزینه اشتراک یک ساله آن 89.40 دلار، یعنی 7.45 دلار به ازای اشتراک هر ماه. جالب است بدانید که امکان دریافت اشتراک دائمی نیز وجود دارد، با پرداخت 349.00 دلار، می‌توانید اشتراک دائمی این اپلیکیشن آموزش زبان را خریداری کنید و به همه زبان‌هایش دسترسی پیدا کنید.

مزایای استفاده از اپلیکیشن Babble برای یادگیری زبان

  • طراحی بسیار جذابی دارد.
  • استفاده از آن آسان است.
  • زبان آموزان همه سطوح می‌توانند از آن استفاده کنند، از مبتدی تا پیشرفته.

معایب استفاده از اپلیکیشن Babble برای یادگیری زبان

فعالیت‌هایی مشابه با فعالیت‌های دیگر اپلیکیشن‌ها را دارد.

کیفیت محتوای مربوط به همه زبان‌ها یکسان نیست.

مقایسه اپلیکیشن Babble با دیگر اپلیکیشن های آموزش زبان

در حال حاضر، تعداد اپلیکیشن‌های موجود برای یادگیری زبان بسیار است و هر کدام از این اپلیکیشن‌های ویژگی‌ها و کاربردهای مختص به خودشان را دارند. از لحاظ محتوایی، اپلیکیشن Rosetta Stone بسیار شبیه به اپلیکیشن Babble است و اپلیکیشن Mondly نیز ساختاری مشابه با این اپلیکیشن را دارد، اما تمرکزش بیشتر روی گسترش دایره واژگان است و میزان پیشرفت‌تان را به شما نشان می‌دهد تا انگیزه‌تان حفظ شود. اما مقایسه این اپلیکیشن با دیگر اپلیکیشن‌ها فقط محدود به این موارد نمی‌شود و باید چیزهای دیگری را نیز در نظر داشته باشیم.

مقایسه اپلیکیشن Babble با اپلیکیشن Rosetta Stone

اپلیکیشن Rosetta Stone، مثل اپلیکیشن Babble، یکی از شناخته‌شده‌ترین اپلیکیشن‌های آموز زبان است. دوره‌ها و ساختار درس‌های موجود در این اپلیکیشن بسیار شبیه به یکیگر است و علاوه بر آن، قیمت‌شان نیز نیز مشابه است. اما این دو اپلیکیشن تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند. اپلیکیشن Babble مباحث را به صورت تدریجی و در طی مسیر یادگیری به شما یاد می‌دهد، اما اپلیکیشن Rosetta Stone هر مبحث را کامل به شما یاد می‌دهد. همچنین، با استفاده از Babble می‌توانید زبان مورد نظرتان را با زبان خودتان یاد بگیرید.

مقایسه اپلیکیشن Babble با اپلیکیشن Mondly

اپلیکیشن Babble و اپلیکیشن Mondly ساختاری کاملاً مشابه دارند، اما محتوا، تکنولوژی و فضای کلی اپلیکیشن متفاوت است. به طور کلی، اپلییشن Babble محتوای بهتری را در اختیارتان قرار می‌دهد. اپلیکیشن Mondly دستور زبان را با دیگر درس‌ها ترکیب می‌کند و رویکردی تعاملی دارد. هر دو اپلیکیشن برای مبتدیان مناسب هستند، اما اپلیکیشن Babble محتوای بیشتری برای زبان‌آموزان سطوح متوسط و پیشرفته دارد، بنابراین اگر از سطح مبتدی گذر کرده‌اید، بهتر است به سراغ اپلیکیشن Babble بروید.

مقایسه اپلیکیشن Babble با اپلیکیشن MosaLingua

اپلیکیشن‌های MosaLingua و Babbel برای طیف‌های متفاوتی از زبان‌آموزان طراحی شده‌اند. اپلیکیشن Babble دوره‌های پیشرفته‌تری دارد، اما اپلیکیشن MosaLingua مبتنی بر فلش کارت است و در یادگیری واژگان و اصطلاحات کمک‌تان می‌کند. به علاوه، این اپلیکیشن حاوی کتاب الکترونیکی، ویدئو و فایل صوتی نیز است، بنابراین، می‌‎‌توانید از آن برای تقویت مهارت گفتاری‌تان نیز استفاده کنید.

مقایسه اپلیکیشن Babble با اپلیکیشن Duolingo

اپلیکیشن‌های Babble و Duolingo از لحاظ محتوایی بسیار شبیه هستند و حتی تجربه کاربری مشابهی دارند. هر دو اپلیکیشن دوره‌های جامع زبان هستند و فضای بسیار خوبی را برای یادگیری زبان جدید فراهم می‌کنند. در اپلیکیشن Babble، امکان انتخاب درس وجود دارد، اما در اپلیکیشن دولینگو چنین امکانی وجود ندارد. بسیاری از کاربران دولینگو را برای یادگیری زبان انتخاب می‌کنند، اما اگر شما تصمیم‌تان برای یادگیری زبان جدی است، پیشنهاد می‌کنیم Babble را انتخاب کنید.

آیا استفاده از اپلیکیشن Babble برای یادگیری زبان کافی است؟

تا به این‌حا، این سوال پیش می‌آید که آیا استفاده از اپلیکیشن Babble برای یادگیری زبان جدید کافی است یا خیر. باید بگوییم که اپلیکیشن Babble صرفاً یک ابزار کمک آموزشی برای یادگیری زبان است و نمی‌توانید جای کلاس و معلم را برای‌تان بگیرد. وقتی در کلاس زبان شرکت می‌کنید، مدرس زبان بر پیشرفت‌تان نظارت دارد، به شما فیدبک می‌دهد و نقاط قوت و ضعف‌تان را به شما می‌گوید. بنابراین نباید اپلیکیشن Babble را برای یادگیری زبان کافی بدانید، بلکه باید به آن به چشم ابزار کمک آموزشی نگاه کنید.

سخن آخر

اپلیکیشن Babble برای زبان‌آموزان در همه سطوح مناسب است. اگر می‌‌خواهید از Babble برای یادگیری زبان استفاده کنید، باید هر روز تمرین‌های این اپلیکیشن را انجام دهید تا بتوانید رفته رفته، شاهد پیشرفت‌تان باشید. این اپلیکیشن می‌توانید شما را پله پله بالا ببرد. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید هر چهار مهارت زبانی‌تان را تقویت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا