دسته‌بندی نشده

معرفی اپلیکیشن Drops

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که شما را از یادگیری زبان جدید خسته نکند، اپلیکیشن Drops گزینه بسیار مناسبی برای شما است. کافی است روزانه مدتی را با این اپلیکیشن یادگیری زبان تمرین کنید تا بتوانید دایره واژگان‌تان را به میزان چشم‌گیری افزایش دهید. اما روش کار اپلیکیشن Drops چیست؟ مزایا و معایب آن چیست؟ آیا اپلیکیشن Drops رایگان است؟ در این مطلب، هر آنچه باید در مورد اپلیکیشن Drops بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن Drops چیست؟

اپلیکیشن Drops از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان است که واژگان را از طریق بازی به کاربران یاد می‌دهد. با روزانه 5 تا 15 دقیقه تمرین با اپلیکیشن Drops می‌توانید ماهانه صدها وازه جدید را یاد بگیرید.

از سال 2015 این اپلیکیشن تبدیل به یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان شده است. کافی است نگاهی به تعداد دفعات دانلود اپلیکیشن Drops و تعداد کاربرانش بیندازید تا متوجه محبوبیت این اپلیکیشن شوید.

ویژگی های اپلیکیشن Drops چیست؟

اپلیکیشن آموزش زبان Drops برای آموزش 45 زبان طراحی شده است. استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانند زبان‌های پرگویشی مانند اسپانیایی، آلمانی و چینی یاد بگیرید.

با استفاده از نسخه رایگان اپلیکیشن Drops می‌توانید روزانه 5 دقیقه واژگان مربوط به زبان مورد نظرتان را یاد بگیرید. اگر بخواهید روزانه بیش از 5 دقیقه تمرین کنید، باید اشتراک آن را خریداری کنید.

در هر جلسه، واژگان متعددی را از طریق بازی یاد می‌گیرید. برای مثال، پازل، جدول، وصل کردن تصاویر و غیره از بازی‌های موجود در اپلیکیشن Drops برای آموزش واژگان است.

مزایای و معایب اپلیکیشن Drops چیست؟

اپلیکیشن آموزش زبان Drops مانند دیگر اپلیکیشن‌ها معایب و مزایایی دارد. با شناخت این مزایای و معایب، می‌توانید انتظارتان را از اپلیکیشن مورد نظرتان مشخص کنید و با آگاهی کامل به سراغ استفاده از آن بروید.

در ادامه، از این معایب و مزایا برای‌تان گفته‌ایم.

مزایای اپلیکیشن Drops

ظاهر مینیمال و زیبا

تکرار واژگان برای تثبیت آن‌ها در ذهن

وجود واژگانی در مورد مباحث مختلف

امکان نوشتن کاراکترهای زبان ژاپنی، چینی و غیره

معایب اپلیکیشن Drops

روزانه پنج دقیقه امکان استفاده رایگان

محدود به آموزش واژه

نبود امکان تمرین مکالمه

یادگیری واژگان مربوط به موضوعات مختلف در اپلیکیشن Drops

در اپلیکیشن Drops تنوع واژگان مربوط به موضوعات مختلف بسیار زیاد است. با استفاده از این ایپلکیشن، می‌توانید واژگان و اصطلاحات مروبوط به سفر، زندگی روزمره، غذا، آشپزی، ورزش و مواردی دیگر وجود دارد. بنابراین این اپلیکیشن آموزش زبان به شما کمک می‌کند تا واژگان کاربردی مربوط به حوزه‌های مختلف را یاد بگیرید و بتوانید به راحتی، در مورد موضوعات مختلف به زبان مورد نظرتان صحبت کنید. 

یادگیری دیگر مهارت های زبانی با اپلیکیشن Drops

اپلیکیشن Drops متمرکز بر آموزش واژگان است و در آن خبری، از آموزش دستور زبان و موارد دیگر نیست. بنابراین وقتی به سراغ اپلیکیشن Drops می‌روید، باید آگاه باشید که قرار نیست چیزی از فراتر از واژه را یاد بگیرید.

در واقع، اپلیکیشن Drops شبیه به یک دیکنشنری است، البته دیکشنری بدون مثال و جمله.

به عبارت ساده، با اپلیکیشن Drops صرفاً معنی واژگان را یاد می‌گیرید و با کاربرد آن‌ها نیز در جمله آشنا نمی‌شود. بنابراین اپلیکیشن Drops گزینه جامع و کاملی برای یادگیری زبان جدید نیست، بلکه باید منابع دیگر را نیز در کنار این اپلیکیشن داشته باشید تا بتوانید کاربرد واژگان را یاد بگیرید و بتوانید از آنان در گفتار و نوشتارتان استفاده کنید یا حتی اگر آن‌ها را در جمله‌ یا مکالمه‌ای می‌خوانید و می‌شنوید، متوجه معنای‌شان بشوید.

یادگیری روزانه با اپلیکیشن Drops

اگر بخواهید روزانه بیش از پنج دقیقه با اپلیکیشن Drops زبان جدید را یاد بگیرید، باید هزینه آن را بپردازید و اشتراک خریداری کنید. همانطور که می‌دانید، پنج دقیقه زمان کافی برای مطالعه زبان نیست، حتی برای روزانه چند واژه.

هزینه اپلیکیشن Drops ماهانه 8.49 دلار، سالانه 5 دلار به ازای هر ماه است. همچنین اگر بخواهید این اپلیکیشن را برای همیشه شارژ کنید، می‌توانید با پرداخت 149 دلار این کار را انجام دهید. در صورت خرید اشتراک، هیچ محدودیت زمانی برای استفاده از اپلیکیشن Drops ندارید.

امکان نوشتن کاراکترها کره‌ای، چینی و ژاپنی در اپلیکیشن Drops

همانطور که گفتیم، در اپلیکیشن Drops امکان نوشتن کاراکتر نیز وجود دارد. برخی از آن‌‎ها، مانند چینی، ژاپنی و کره‌ای، الفبای ندارند، در عوض کاراکتر دارند. در واقع، هر کدام از واژگان این زبان کاراکترهای مختص به خودشان را دارند حاصل ترکیب الفبا نیستند. بنابراین نمی‌توانید حروف مختلف را تایپ کنید تا به واژه جدیدی برسید، بلکه باید کاراکتر را بنویسید.

امکان حذف کلمات در اپلیکیشن Drops

روند یادگیری در اپلیکیشن Drops مبتنی بر تکرار است. در واقع، واژگان آنقدر تکرار می‌شوند تا کاملاً در ذهن‌تان تثبت شوند. برخی از کلمه‌ها، در مقایسه با دیگر کلمات، خیلی زود در ذهن ما جای می‌گیرند و این کاملاً طبیعی است. وقتی واژه جدیدی را کاملاً یاد می‌گیرید و احساس می‌‌کنید که دیگر نیازی به تمرین و تکرار آن ندارد، می‌توانید آن را از روند تکرارا اپلیکیشن حذف کنید و جا را برای واژگان جدید باز کنید.

سخن آخر

اپلیکیشن Drops از منابع یادگیری واژگان است که کلمات و اصطلاحات جدید را با استفاده از تصویر به شما یاد می‌دهد. . در این اپلیکیشن، امکان یادگیری 45 زبان فراهم شده است. یادتان باشد که نباید Drops را اپلیکیشن کاملی برای یادگیری زبان و حتی واژگان جدید بدانید، بلکه باید از دیگر اپلیکیشن‌های آموزش زبان نیز در کنار آن استفاده کنید. در واقع، در این اپلیکیشن، خبری از اموزش کاربرد واژه در جمله نیست، بلکه صرفاً معنای واژه مطرح می‌شود. اگر روزانه کمتر از پنج دقیقه از این اپلیکیشن استفاده کنید، لازم نیست هزینه‌ای را بپردازید، اما برای استفاده بیش از 5 دقیقه، باید هزینه استفاده از این اپلیکیشن را پرداخت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا