زبان فرانسه

آموزش زبان فرانسه در خانه

اگر دوست دارید زبان فرانسه را یاد بگیرید، اما به هر دلیلی، نمی‌خواهید از خانه خارج شوید، راه‌های متفاوتی پیش روی‌تان قرار دارد، از شرکت در کلاس‌های خصوصی گرفته تا استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان فرانسه. اما هنگام یادگیری زبان فرانسه در خانه، باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ هنگام انتخاب دوره و کلاس فرانسه چه کنیم؟ در این مطلب، هر آنچه باید در مورد یادگیری زبان فرانسه در خانه بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

دوره‌های آنلاین آموزش فرانسه در نزدیکتر

در موسسه زبان نزدیکتر، دوره‌های متعدد اموزش فرانسه برگزار می‌شود. اگر می‌خواهید زبان فرانسه را در خانه یاد بگیرید، می‌توانید از دوره‌های آنلاین آموزش زبان فرانسه در موسسه زبان نزدیکتر شرکت کنید.

در موسسه زبان نزدیکتر، از متد ادیتو 2022 (edito 2022) استفاده می‌کنیم. مجموعه کتاب‌های ادیتو جدیدترین کتاب‌ها برای آموزش زبان فرانسوی است. این مجموعه برای زبان آموزان سطوح A1 تا C1 طراحی شده است و با استفاده از آن، می‌توانید تک تک مهارت‌های زبانی‌تان را تقویت کنید. در واقع، در تک تک درس‌های این مجموعه، درس‌ها و تمرین‌هایی برای تقویت هر چهار مهارت زبانی‌تان وجود دارد.

بنابراین فرقی نمی‌کند در تهران زندگی می‌کنید یا در سایر استان‌های ایران، در هر صورت، می‌توانید کلاس‌های آنلاین نزدیکتر را برای یادگیری زبان فرانسوی انتخاب کنید.  

در حال حاضر، دوره‌های آنلاین آموزش فرانسه در روزها و ساعت‌ها و سطح‌های مختلف در حال ثبت و برگزاری هستند. در مورد انتخاب استاد زبان فرانسه، روز و ساعت کلاس، آزاد هستید و می‌توانید به سراغ گزینه‌های مختلف بروید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زبان فرانسه و یادگیری بهتر، اینجا را کلیک کنید.

کلاس‌های خصوصی زبان فرانسه نزدیکتر

در موسسه زبان نزدیکتر، کلاس‌های خصوصی آنلاین برای زبان‌های مختلف، اعم از زبان فرانسه برگزار می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید در دوره‌های آنلاین شرکت کنید، می‌توانید به سایت نزدیکتر مراجعه کنید. در سایت نزدیکتر، مدرسان مجرب زبان فرانسه گرد یکدیگر جمع آمده‌اند. بنابراین می‌توانید به سایت مراجعه کنید و حتی مدرس مورد نظرتان را نیز انتخاب کنید.

دوره‌های خصوصی برای زبان آموزان سطوح مختلف برگزار می‌شود. بنابراین فرقی نمی‌کنید مبتدی هستید یا در سطح پیشرفته زبان فرانسه هستید، در هر صورت، می‌توانید از دوره‌های خصوصی آنلاین برای یادگیری زبان فرانسوی استفاده کنید.

کانال یوتیوب مصطفی شالچی

کانال یوتیوب مصطفی شالچی یکی از بهترین گزینه‌ها برای یادگیری زبان فرانسوی است. البته یادتان باشد که از این کانال در کنار کلاس‌های آموزشی استفاده کنید تا بتوانید بیشترین بهره را از آن‌ها ببرید. در این کانال یوتیوب، ویدئوهای آموزشی مختلف برای سطوح مختلف زبان فرانسوی وجود دارد.

 با استفاده از این کانال آموزش زبان فرانسه، می‌توانید واژگان جدید را به همراه تلفظ و کاربردشان را در واژه یاد بگیرید. همچنین می‌توانید دستور زبان فرانسه را به خوبی یاد بگیرید.

اپ‌های یادگیری زبان فرانسوی در خانه

تعداد اپلیکیشن های یادگیری زبان فرانسه آنقدر زیاد است که هر کسی با هر نیاز و روحیه‌ای، می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کند و در کنار دوره‌های آنلاین، از آن‌ها بهره بگیرد. در ادامه، برخی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان فرانسه را معرفی کرده‌ایم.

اپلیکیشن Rocket Languages

اپلیکیشن Rocket Languages یادگیری زبان فرانسوی را برای‌تان لذت‌بخش و مفرح می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید از سطح مبتدی به سطح متوسط بروید، به شرطی که متداوماً از آن استفاده کنید.

در این اپلیکیشن، فلش کارت، تصویر، ویدئو و درس‌های دستور زبان وجود دارد. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید واژگان و دستور زبان فرانسوی را یاد بگیرید و در نهایت، به زبان فرانسوی بخوانید و بنویسید.

اپلیکیشن Mondly

اپلیکیشن Mondly از بهترین اپلیکیشن‌‎های آموزش زبان فرانسه است که با استفاده از آن، می‌توانید واژگان جدید و کاربردی زبان فرانسوی را یاد بگیرید. همچنین می‌توانید دستور زبان فرانسوی را نیز از طریق این اپلیکیشن یاد بگیرید.

با استفاده از اپلیکیشن Mondly، می‌توانید سیر پیشرفت‌تان را نیز مشاهده کنید.

اپلیکیشن LingoPie

اپلیکیشن LingoPie یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مناسب برای یادگیری زبان فرانسه در خانه است. در این اپلیکیشن، برنامه‌های تلویزیونی و مستندهای مختلف همراه با زیرنویس گردآوری شده‌اند. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید واژگان و دستور زبان فرانسوی را یاد بگیرید و همچنین، مهارت شنیداری‌تان نیز بهبود خواهد یافت.

سایت‌های خارجی آموزش زبان فرانسه

و اما می‌رسیم به سایت های خارجی آموزش زبان فرانسه! تعداد وب‌سایت‌های آموزش زبان فرانسه بسیار زیاد است. در ادامه، برخی از این وب‌سایت‌ها معرفی خواهیم کرد.

وب سایت FluentU French

وب سایت FluentU French گزینه بسیار مناسبی برای زبان آموزان است. با استفاده از این وب سایت، می‌توانید ویدئوهایی با موضوعات مختلف مشاهده کنید، از گزارش‌های اقتصادی و سیاسی گرفته تا برنامه‌هایی در مورد زیبایی و مد.

وب سایت Blagues Carambar

وب سایت Blagues Carambar از بهترین گزینه‌ها برای زبان آموزان سطح مبتدی است. حتی کودکان نیز از استفاده از این وبسایت لذت خواهند برد.

آماده‌اید تا یادگیری زبان فرانسه را شروع کنید؟ همین حالا در دوره‌های ما ثبت‌نام کنید!”

مشاهده دوره‌های آموزش زبان فرانسه

سخن آخر

تا به این‌جا با نحوه آموزش زبان فرانسوی در خانه آشنا شدید. همانطور که مشاهده کردید، در موسسه زبان نزدیکتر، دوره‌های گروهی و خصوصی آنلاین برای زبان آموزان برگزار می‌شود. بنابراین می‌توانید در دوره‌ های آنلاین آموزش زبان فرانسه شرکت کنید و در کنار آن، از دیگر ابزارهای آموزش زبان فرانسه، مانند اپلیکیشن های یادگیری زبان فرانسه و سایت های آموزشی استفاده کنید. بدین ترتیب، بدون اینکه از خانه خارج شوید، به زبان فرانسوی مسلط خواهید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا