زبان انگلیسی

  6 اپلیکیشن برتر زبان برای کودکان (آیفون و اندروید)   بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

فرقی نمی‌کند در کجای دنیا زندگی می‌کنید، در هر صورت، یادگیری زبان انگلیسی به نفع‌تان است و چقدر خوب است که روند این یادگیری از کودکی آغاز شود. اگر قصد مهاجرت به کشوری انگلیسی زبان را دارید، باید کودک‌تان با زبان انگلیسی آشنا شود تا بتواند در جامعه جدید با همسالانش تعامل داشته باشد. خوشبختانه اپلیکیشن‌های متعددی برای آموزش بان انگلیسی به کودکان وجود دارد. اگر بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را بشناسید، می‌توانید با توجه به روحیه و توانایی‌های فرزندتان، مناسب‌ترین گزینه را برایش انتخاب کنید و بدین ترتیب، روند یادگیری زبان انگلیسی را برایش جذاب‌تر کنید.

در این مطلب، به معرفی 6 اپلیکیشن برتر زبان برای کودکان (آیفون و اندروید) خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید!

چرا کودکان باید زبان انگلیسی را یاد بگیرند؟

انگلیسی زبانی بین‌المللی است و عده زیادی از مردم جهان می‌توانند به این زبان صحبت کنند و بنویسند. تسلط به زبان انگلیسی باعث می‌شود کودک‌تان در بزرگسالی فرصت‌های شغلی بسیاری را پیش رو داشته باشد و حتی بتواند با شرکت‌های چندملیتی کار کند.

معرفی 6 اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

اگر می‌خواهید فرزندتان زبان انگلیسی را از همان دوران کودکی یاد بگیرد، باید ابزارهای لازم را نیز برایش فراهم کنید. در دنیای مدرن، باید به فکر تهیه ابزارهای مدرن آموزش و یادگیری زبان باشید و اپلیکیشن‌ها از بهترین گزینه‌ها هستند. اگر اپلیکیشن مناسب را انتخاب کنید، می‌توانید هر چهار مهارت زبانی را، یعنی گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و درک مطلب، در کودک‌تان تقویت کنید. اما چرا به سراغ اپلیکیشن برویم؟ اپلیکیشن‌ها باعث می‌شوند روند یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان تبدیل به تفریح شود و کودکان مانند یک بازی، از آن لذت ببرند. در ادامه، 6 اپلیکیشن برتر زبان برای کودکان را معرفی خواهیم کرد.

اپلیکیشن Lingualeo

اپلیکیشن Lingualeo را متخصصان حوزه زبانشناسی طراحی کرده‌اند. این اپلیکیشن برای آموزش سه زبان به کودکان طراحی شده است: انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی. کودکان در گروه‌های سنی مختلف می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. در این اپلیکیشن آموزش زبان، از ویدئو، متن، تصویر و پادکست استفاده شده است تا روند یادگیری جذاب و مفرح باقی بماند.

سیستم یادگیری این اپلیکیشن کاملاً شخصی‌سازی شده است، یعنی میزان دشواری محتوا مطابق با عملکرد زبان آموز تنظیم می‌شود. در ابتدا نیز، سطح زبان انگلیسی کودک، طی آزمونی، سنجیده می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید مهارت‌های درک مطلب، گوش دادن و نوشتن را در کودک‌تان تقویت کنید.

این اپلیکیشن قابل اجرا روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS است.

اپلیکیشن  LuvLingua

اپلیکیشن LuvLingua با استفاده از بازی‌های شگفت‌انگیز دستور زبان و واژگان انگلیسی را به کودک‌تان یاد می‌دهد. این اپلیکیشن برای کودکان سطوح پیشرفته و مبتدی مناسب است. اپلیکیشن LuvLingua تلفظ صحیح واژگان را نیز به کودکان می‌آموزد.

در این اپلیکیشن، واژگان بر اساس مباحث‌شان طبقه‌بندی شده‌اند: زندگی روزمره، سفر، سرگرمی، غذا و مدرسه. کودکان طی بازی، حل کردن پازل و تماشای انیمیشن، زبان انگلیسی را یاد می‌گیرند.

این اپلیکیشن برای همه رده‌های سنی مناسب است. در ضمن، برای استفاده از این اپلیکیشن، هیچ نیازی به اینترنت نیست و به صورت آفلاین نیز قابل استفاده است.

اپلیکیشن Mondly

اپلیکیشن Mondly آموزش زبان انگلیسی را برای کودکان کاملاً مفرح می‌کند. این اپلیکیشن بیش از 33 زبان را به کودکان یاد می‌دهد و انگلیسی یکی از این زبان‌ها است. همه درس‌های این اپلیکیشن به شکل بازی است و سوالات آن نیز به صورت چهارگزینه‌ای است.

در این اپلیکیشن مضامینی مانند حیوانات، طبیعیت، غذا، ورزش و خانواده گنجانده شده است. کودکان تلفظ صحیح واژگان را نیز به خوبی یاد می‌گیرند.

جالب است بدانید که این اپلیکیشن قسمتی مخصوص والدین دارد که شما از طریق آن، می‌توانید روند یادگیری و پیشرفت کودک‌تان را دنبال کنید.

این اپلیکیشن بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل اجرا است.

اپلیکیشن FunEasyLearn

اپلیکیشن FunEasyLearn خواندن، نوشتن و صحبت کردن به زبان انگلیسی را به کودکان‌تان می‌آموزد. کودکان می‌توانند الفبای انگلیسی و واژگان و اصطلاحات پرکاربرد این زبان را یاد بگیرند. همچنین میزان دشواری درس‌ها قابل تنظیم است و والدین نیز می‌توانند از روند پیشرفت کودک‌شان مطلع شوند.

این اپلیکیشن بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل اجرا است.

اپلیکیشن Lingokids

اپلیکیشن Lingokids از اپلیکیشن‌های برنده جایزه و مناسب برای کودکان 2 تا 8 ساله است. در این اپلیکیشن، کودکان می‌توانند زبان انگلیسی را به روش‌های مفرحی مانند بازی، ویدئو و موسیقی یاد بگیرند. همچنین می‌توانید سطح دشواری این اپلیکیشن را نیز تنظیم کنید. کودکان‌تان با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند اعداد، واژگان و دستور زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

این اپلیکیشن بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل اجرا است.

اپلیکیشن English for Kids

اپلیکیشن English for Kids برای کودکان بالای هفت سال مناسب است. جالب است بدانید که برای استفاده از این اپلیکیشن دو گزینه پیش روی‌تان قرار دارد: زبان انگلیسی بریتانیایی و زبان انگلیسی آمریکایی. بنابراین می‌توانید انتخاب کنید فرزندتان زبان انگلیسی بریتانیایی را یاد بگیرد یا زبان انگلیسی آمریکایی را.

در این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی، واژگان از طریق تصاویر آموزش داده می‌شوند. از مباحث موجود در این اپلیکیشن می‌توان به الفبای زبان انگلیسی، اعداد، رنگ‌ها، شکل‌ها، غذاها و ورزش‌ها اشاره کرد.

این اپلیکیشن فقط قابل اجرا روی اندروید است. اگر می‌خواهید از نسخه رایگان این اپلیکیشن استفاده کنید، باید تبلیغات را مشاهده کیند.

سخن آخر

تا به این‌جا، با 6 اپلیکیشن برتر زبان برای کودکان آشنا شدید. هر کدام از این اپلیکیشن‌ها ویژگی‌های مختص به خودشان را دارند. با توجه با روحیه فرزندتان، بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را انتخاب کنید تا از این طریق، آموزش زبان انگلیسی را برای کودک‌تان تبدیل به بازی جذابی کنید.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا