زبان انگلیسی

بهترین سایت تعیین سطح زبان انگلیسی

اگر می‌خواهید از سطح زبان انگلیسی تان مطلع شوید، می‌توانید به یکی از سایت های تعیین سطح زبان انگلیسی مراجعه کنید و سطح زبان انگلیسی‌تان را بدون پرداخت هزینه بیازمایید. تعداد سایت های تعیین سطح زبان انگلیسی بسیار زیاد است، اما برای رسیدن به نتیجه مطمئن و شناخت سطح واقعی‌تان باید به معتبرترین سایت های تعیین سطح زبان انگلیسی مراجعه کنید. برای انتخاب بهترین سایت تعیین سطح زبان انگلیسی، باید سایت های مختلف را بشناسید. در این مطلب، بهترین سایت های تعیین سطح زبان انگلیسی را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

آزمون های رسمی زبان انگلیسی

در حال حاضر، تعداد آزمون های معتبر زبان انگلیسی بسیار زیاد است. وقتی بخواهید مدرک زبان انگلیسی دریافت کنید، باید در یکی از آزمون های رسمی زبان انگلیسی شرکت کنید و نتیجه یا مدرک آزمون را به نهاد مورد نظرتان ارائه دهید. در این آزمون‌ها، مهارت‌های زبانی‌تان سنجیده می‌شود و در نهایت، سطح زبان انگلیسی‌تان مشخص می‌شود.  

از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آزمون آیلتس (IELTS)
  • آزمون تافل (TOEFL)
  • آزمون کمبریج (Cambridge)
  • آزمون توییک (TOEIC)

برای شرکت در آزمون های رسمی زبان انگلیسی، باید هزینه مشخصی را بپردازید، که معمولاً هزینه زیادی نیز است، از این رو، چندان پیش نمی‌آید که اشخاص صرفاً برای سنجش سطح زبان انگلیسی‌شان به سراغ این آزمون‌ها بروند.

بهترین سایت های تعیین سطح زبان انگلیسی

برای سنجش سطح زبان انگلیسی، یک سری وبسایت های معتبر وجود دارد. در ادامه، از معتبرترین سایت های تعیین سطح زبان انگلیسی برای‌تان خواهیم گفت.

وبسایت Language Level

وبسایت Language Level از بهترین سایت‌ها برای سنجش سطح زبان انگلیسی است. آزمون تعیین سطح این وبسایت مبتنی بر واژه و دستور زبان است. آزمون تعیین سطح این وبسایت متشکل از 15 سوال است و سوال‌ها بسته به نحوه پاسخ‌دهی شما سخت‌تر آسان‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند در سطح A1 هستید یا در سطح C2، در هر صورت، می‌توانید از این وبسایت برای سنجش سطح زبان انگلیسی‌تان استفاده کنید. جالب است بدانید که این وبسایت نمره تقریبی آزمون آیلتس یا تافل‌تان را نیز به شما خواهد گفت.

وبسایت ESL Language Studies Abroad

آزمون موجود در وبسایت ESL Language Studies Abroad شامل 40 سوال چهار گزینه‌ای است که 20 دقیقه برای پاسخ دادن به آن زمان دارید. در انتهای آزمون تعین سطح، پاسخ سوالات آزمون را نیز خواهید دید. بنابراین اگر به سوالی پاسخ اشتباه داده باشید، پاسخ صحیح آن را در انتهای مشاهده خواهید کرد.

وبسایت TrackTest

وبسایت TrackTest آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی را به دو شکل رایگان و غیررایگان برگزار می‌کند. این آزمون برای سطوح A1 تا C2 برگزار می‌شود. می‌توانید ماهی یک بار در آزمون تعیین سطح این وبسایت شرکت کنید و سطح زبان انگلیسی‌‎تان و میزان پیشرفت‌تان را بسنجید.

در این وبسایت، می‌توانید مهارت‌های اسپیکینگ و رایتینگ‌تان را نیز بسنجید.

وبسایت BridgeEnglish

در آزمون تعیین سطح وبسایت BridgeEnglish، تمرکز روی دستور زبان و واژگان انگلیسی است. آزمون تعیین سطح این وبسایت متشکل از 100 سوال است که 60 دقیقه برای پاسخ دادن به آن فرصت دارید. به علاوه، در این وبسایت، مهارت لیسنینگ و ریدینگ‌تان نیز سنجیده می‌شود. بعد از اتمام آزمون، نتیجه فوراً به شما اعلام خواهد شد.

اگر قصد شرکت در آزمون‌های آیلتس یا تافل را دارید، بهتر است در آزمون تعیین سطح این وبسایت شرکت کنید.

وبسایت British Study Centres

اگر به دنبال آزمون تعیین سطحی هستید که با استفاده از آن، سطح دانش‌تان را در حوزه دستور زبان انگلیسی را بسنجید، به وبسایت British Study Centres مراجعه کنید. در آزمون تعیین سطح این وسایت، باید به 40 سوال چهارگزینه‌ای طی 10 تا 15 دقیقه پاسخ دهید. نتیجه آزمون برای‌تان ایمیل خواهد شد.

وبسایت EU English

یکی دیگر از گزینه‌ها برای سنجش سطح زبان انگلیسی وبسایت EU English است. آزمون این وبسایت تقریباً 20 دقیقه طول می‌کشد. این آزمون تعیین سطح با سوالات ساده آغاز می‌شود و هر چه پیش می‌روید، آزمون دشوارتر می‌شود. در انتهای آزمون، متوجه نقاط قوت و نقاط ضعف‌تان خواهید شد.

وبسایت Stafford House International

وبسایت Stafford House International یکی دیگر از آزمون‌های کوتاه برای تعیین سطح زبان انگلیسی است. در این آزمون، باید به 25 سوال پاسخ دهید.

وبسایت Canadian College of English Language

وبسایت Canadian College of English Language یکی دیگر از وبسایت‌ها برای سنجش سطح زبان انگلیسی است. در این وبسایت، باید به یک سری سوالات تستی و تشریحی پاسخ دهید. برای پاسخ دادن به سوالات این آزمون تعیین سطح انگلیسی، یک ساعت زمان دارید. در انتها، نتیجه آزمون برای‌ شما ایمیل خواهد شد. در ازمون این وبسایت، مهارت رایتینگ‌تان نیز آزموده خواهد شد.

سخن آخر

تا به اینجا، با بهترین سایت های تعیین سطح زبان انگلیسی آشنا شدید. با مراجعه به این وبسایت‌ها، می‌توانید سطح زبان انگلیسی‌تان را بسنجید. این تعیین سطح را می‌توانید در فواصل زمانی مختلف انجام دهید تا متوجه میزان پیشرفت‌تان نیز بشوید. برخی از وبسایت‌های تعیین سطح فقط دایره واژگان و دانش شما را در حوزه دستور زبان می‌سنجند، اما برخی دیگر مهارت‌های چهارگانه شما را نیز می‌سنجند. بنابراین، بسته به هدف‌تان می‌توانید بهترین وبسایت تعیین سطح زبان انگلیسی را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا