زبان فرانسه

آموزش فرانسه ادیتو – Edito 

زبان فرانسه از زبان‌های پرطرفدار در سراسر جهان است و همواره، زبان آموزان بسیاری در پی یادگیری آن بوده‌اند. بنابراین متدهای تدریس زبان فرانسه همواره در حال پیشرفت و تحول است. طی این سال‌ها، کتاب‌های متعددی برای آموزش زبان فرانسه طراحی و منتشر شده است. هر کدام از کتاب‌ها و متدهای جدید ایرادهای متدهای قبلی را نداشتند. در حال حاضر، کتاب ادیتو 2022 (Edito 2022) جدیدترین کتاب آموزش زبان فرانسه است. ادیتو به‌روزترین متد آموزش زبان فرانسوی است که ایرادهای متدهای قبلی را ندارد و با روش‌های مناسب، هر چهار مهارت را در شما تقویت می‌کند. اما متد ادیتو برای زبان آموزان کدام سطح مناسب است؟ ویژگی‌های متد Edito چیست؟ در کتاب های ادیتو با چه مباحثی رو به رو می‌شویم؟

در این مطلب، هر آنچه باید در مورد آموزش فرانسه ادیتو بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

متد ادیتو چیست؟

مجموعه ادیتو 2022 یا Edito 2022 جدیدترین متد آموزش زبان فرانسه است. انتشارات DIDIER FLE این مجموعه کتاب آموزشی را منتشر کرده است. مجموعه ادیتو شامل 5 کتاب است و از سطح مبتدی تا پیشرفته را پوشش می‌دهد.

آموزش فرانسه با متد ادیتو برای کدام سطح‌ها مناسب است؟

کتاب‌های Edito 2022 برای زبان آموزان سطوح مختلف مناسب است، از مبتدی گرفته تا پیشرفته. بنابراین از سطح A1 تا C1، یعنی پنج سطح، می‌توانید با این کتاب پیش بروید. هر جلد از مجموعه ادیتو برای سطوح زیر طراحی شده‌اند:

جلد اول: مناسب برای سطح A1

جلد دوم: مناسب برای سطح A2

جلد سوم: مناسب برای سطح B1

جلد چهارم:  مناسب برای سطح B2

جلد پنجم: مناسب برای سطح C1

در موسسه آموزش زبان نزدیکتر، زبان فرانسوی را با استفاده از مجموعه کتاب‌های ادیتو 2022 به شما یاد می‌دهیم. فرقی نمی‌کند در کدام سطح از یادگیری زبان فرانسوی هستید، در هر صورت، می‌توانید ادامه مسیرتان را با ادیتو 2022 در نزدیکتر پیش بروید.

محتوای کتاب‌های ادیتو 2022 چیست؟

دوره کامل مجموعه ادیتو شامل 5 کتاب درسی برای 5 سطح است. هر کتاب درسی نیز یک کتاب کار و یک سی دی را همراه خود دارد. با استفاده از سی دی همراه با مجموعه، می‌توانید آنچه را در هر درس یاد گرفته‌اید تمرین کنید و با استفاده از سی دی همراه با کتاب نیز می‌تواند تلفظ تک تک کلمات و همچنین نحوه ادا کردن جمله‌ها را از گویش وران زبان فرانسوی یاد بگیرید.

در آموزشگاه زبان نزدیکتر، مدرسان زبان فرانسه علاوه بر تدریس کتاب اصلی، در حل کردن تمرین‌های کتاب تمرین و گوش دادن به فایل‌های صوتی نیز همراه‌تان خواهند بود تا جای هیچ ابهامی در درسها باقی نماند. 

 هر کدام از کتاب‌های مجموعه ادیتو 2022  متشکل از 12 درس است. در مجموعه ادیتو، مباحث و تمرین‌های مختلفی برای تقویت هر چهار مهارت زبانی وجود دارد.

در این مجموعه، دستور زبان فرانسوی را با جدیدترین شیوه‌ها یاد می‌گیرید، واژگان جدید و تلفظ دقیق‌شان را می‌آموزید و مکالمه به زبان فرانسه را یاد می‌گیرید.

در سراسر این کتاب، زبان فرانسه به شیوه‌ای جذاب بیان شده است و همین مسئله یادگیری زبان فرانسه با ادیتو را مفرح کرده است.

در کتاب ادیتو چه چیزهایی را یاد می‌گیریم؟

الفبای زبان فرانسوی را یاد می‌گیرید.

 در کتاب ادیتو، واژگان کاربردی زبان فرانسوی را قدم به قدم یاد می‌گیرید.

با دستور زبان فرانسه آشنا می‌شوید و کاربرد آن را در مکالمه یاد می‌گیرید.

تلفظ صحیح واژگان را یاد می‌گیرید.

نحوه ادای جمله‌ها را در زبان فرانسه یاد می‌گیرید.

در تک تک درس‌های مجموعه کتاب‌های ادیتو 2022 روی تک تک مهارت‌های زبانی کار شده است. بنابراین، با گذراندن هر دوره و تمام شدن هر کتاب، هر چهار مهارت، به میزان استانداردی در شما تقویت شده است. بنابراین با ادیتو می‌توانید قدم به قدم به تسلط به زبان فرانسوی نزدیک شوید.

قیمت کتاب ادیتو 2022

قیمت کتاب آموزشی ادیتو 2022، مثل قیمت همه کتابها در ایران، متغیر است، از این رو، نمی‌توان قیمت مشخصی را برای آن در نظر گرفت.

در آموزشگاه زبان نزدیکتر این کتاب برای زبان آموزان تهیه شده است و در اختیارشان قرار می‌گیرد.

سخن آخر

زبان فرانسه از پرگویش‌ترین زبان‌ها در سراسر جهان است، از این رو، عده زیادی دوست دارن این زبان، برای رسیدن به هدف‌های مختلف، یاد بگیرند. اگر می‌خواهید این زبان محبوب و پرکاربرد را به شیوه‌ای اصولی یاد بگیرید، بهتر است از جدیدترین متد دنیا، یعنی ادیتو 2022 استفاده کنید. فرقی نمی‌کند امروز برای یادگیری زبان فرانسوی تصمیم گرفته‌اید یا در اواسط مسیر یادگیری هستید، در هر صورت، می‌توانید از این متد جدید برای یادگیری زبان فرانسوی استفاده کنید.  در نزدیکتر، مدرسان زبده و مجرب زبان فرانسه را با استفاده از کتاب های ادیتو 2022 به شما یاد می‌دهند. فرقی نمی‌کند هدف‌تان از یادگیری زبان فرانسوی چیست! می‌خواهید به کشورهای فرانسوی زبان مهاجرت کنید، شاهکارهای ادبیات فرانسه را بخوانید، با هنر و فرهنگ فرانسه آشنا شوید، مترجم زبان فرانسوی باشید یا هر دلیل دیگری داشته باشید، در هر صورت، یادگیری زبان فرانسه با ادیتو 2022 می‌تواند شما را زودتر از آنچه فکر می‌کنید به هدف‌تان برساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا