زبان انگلیسی

يادگيری زبان با انيميشن

یادگیری زبان با انیمیشن فقط مختص به کودکان نیست، بلکه بزرگسالان نیز می‌توانند از آن برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنند. برخی از انیمیشن‌ها یادگیری زبان انگلیسی را برای‌تان لذت بخش و مفرح می‌کند. اگر انتخاب درستی انجام دهید و انیمیشن متناسب با سطح‌تان را تماشا کنید، می‌توانید مهارت‌های مختلف زبانی‌تان را تقویت کنید. در این مطلب، هر آنچه باید در مورد یادگیری زبان با انیمیشن بدانید برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

چرا برای یادگیری زبان انگلیسی از انیمیشن استفاده کنیم؟

  • زبان انیمیشن های انگلیسی بسیار ساده و شفاف است، از این رو، حتی زبان آموزان سطوح مبتدی نیز از انیمیشن برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می‌کنند.
  • بسیاری از انیمیشن‌های کودکانه هدف‌شان آموزش تعامل‌های اجتماعی به کودکان است، بنابراین با استفاده از آن‌ها می‌‌توانید واژگان و جمله های مربوط به اصطلاحات روزمره را یاد بگیرید.
  • تماشای انیمیشن‌ از روش‌های مفرح برای یادگیری زبان انگلیسی است.

معرفی انیمیشن هایی برای یادگیری زبان انگلیسی

یک سری از انیمیشن ها مختص به آموزش زبان انگلیسی هستند و می‌توانند با استفاده از آن‌ها، ابعاد مختلف زبان انگلیسی را یاد بگیرید. در ادامه، از انیمیشن های مخصوص آموزش زبان انگلیسی برای‌تان خواهیم گفت.

انیمیشن Martha Speaks

انیمیشن Martha Speaks در مورد سگی است که بعد از خوردن سوپ الفبا صبحت  کردن را یاد می‌گیرد. با تماشای این انیمیشن می‌توانید واژگان جدید را یاد بگیرید. در هر قسمت، هر واژه چندین بار تکرار می‌شود، از این رو، واژگان جدید در ذهن‌تان تثبیت می‌شوند.

انیمیشن Word Girl

انیمیشن Word Girl یکی دیگر از انیمیشن های انگلیسی برای آموزش واژگان جدید است. شخصیت اصلی این انیمیشن دختری ابر قهرمان است که با قدرت واژگانش با پسرهای بد می‎‌جنگد. در این اپیزودها، می‌توانید واژگان جدید انگلیسی و کاربرد صحیح‌شان را یاد بگیرید.

انیمیشن Doki

انیمیشن Doki از جذاب‌ترین انیمیشن‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی است. در این انیمیشن، سفرهای تیمی به قسمت‌های مختلف جهان را می‌بینید و با فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان آشنا می‌شوید. بنابراین با استفاده از این انیمیشن، علاوه بر واژگان جدید، با فرهنگ‌های جدید آشنا خواهید شد.

انیمیشن Postcards From Buster

 انیمیشن Postcards From Buster در مورد آرتور و سفرهایش با پدرش است. در این انیمیشن، با فرهنگ‌های مختلف، تعامل‌های اجتماعی و دوستی‌ها آشنا می‌شوید و واژگان مربوط به آن‌ها را نیز یاد می‌گیرید.

انیمیشن Adventure Time

انیمیشن Adventure Time در مورد پسری ماجراجو و سگش است که با به سرزمین جادومی می‌روند و در آنجا با هیولاها می‌جنگند. در این انیمیشن، به مفهوم دوستی نیز پرداخته شده است.

انیمیشن Regular Show

انیمیشن Regular Show از انیمیشن‌های مناسب برای بزرگسالان است. این انیمیشن در مورد حیواناتی شبیه انسان‌ها و یک سری موجودات دیگر است. آن‌ها در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و به دلیل تنبلی‌شان، همواره با یک سری از چالش‌ها رو به رو می‌شوند.

انیمیشن Dexter’s Laboratory

 انیمیشن Dexter’s Laboratory در مورد پسر باهوشی به نام دکستر است که یک آزمایشگاه سری دارد. در این آزمایشگاه، اختراعات شگفت انگیز خودش را قرار داده است. این انیمیشن قدیمی است، اما همچنان برای بیننده مدرن جذابیت‌های خودش را دارد.

انیمیشن Phineas and Ferb

انیمیشن Phineas and Ferb در مورد دو کاراکتر به نام‌های Phineas و Ferb است که ماجراجویی‌های بسیار جذابی را در فصل تابستان دارند. در هر قسمت، یک سری واژه و اصطلاح را می‌شنوید که در همه قسمت‌ها تکرار می‌شوند.

انیمیشن Peppa Pig

انیمیشن Peppa Pig از بهترین گزینه‌ها برای یادگیری واژگان پرکاربرد در زندگی روزمره است. با استفاده از این انیمیشن، می‌توانید زبان انگلیسی را با لهجه بریتیش یاد بگیرید. روی ساختار جمله‌های این انیمیشن تمرکز کنید تا بتوانید آن‌ها را کاملاً یاد بگیرید. همچنین روی کاربرد افعال و اسامی تمرکز کنید و فقط معنای آن‌ها را یاد نگیرید.

انیمیشن SpongeBob SquarePants

انیمیشن SpongeBob SquarePants برای مخاطبان بزرگسال است و در آن، با انواع واژگان و کاربردشان آشنا می‌شوید. سرعت صحبت کردن کاراکترهای این انیمیشن بسیار زیاد است. بنابراین این انیمیشن برای زبان آموزان سطوح پیشرفته و متوسط مناسب است، نه برای زبان آموزان سطوح مبتدی.

انیمیشن Elemental

انیمیشن Elemental از کمدی‌های رمانتیک تولید کشور آمریکا است. با استفاده از این انیمیشن می‌توانید زبان امریکایی را به لهجه آمریکایی یاد بگیرید.

انیمیشن Word Party

انیمیشن Word Party درست شبیه به اسمش است و با استفاده از آن، می‌توانید دایره واژگان‌تان را گسترش دهید. این انیمیشن برای کودکان است و جذابیتی برای بزرگسالان ندارد، مگر کسانی که در سطح میتدی زبان انگلیسی هستند. با استفاده از این انیمیشن، می‌توانید واژگان کاربردی متناسب با سطح‌تان را یاد بگیرید.

سخن آخر

تا به اینجا، با انیمیشن های انگلیسی برای یادگیری این زبان اشنا شدید. در هر سطحی، از مبتدی تا پیشرفته، می‌توانید زبان انگلیسی را با استفاده از انیمیشن یاد بگیرید. یادگیری زبان با انیمیشن بسیار جذاب و مفرح است. بنابراین بهتر است در کنار شرکت در کلاس زبان انگلیسی، از انیمیشن برای یادگیری استفاده کنید. می‌توانید این انیمیشن ها را ابتدا با زیرنویس ببینید، سپس در دفعه های بعدی، آن‌ها را بدون زیرنویس تماشا کنید. در هر سطح، انیمیشن متناسب با سطح‌تان را انتخاب کنید تا بتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا