زبان فرانسه

آموزش زبان فرانسه یوتیوب

وقتی در دنیای مدرن زندگی می‌کنیم، باید عناصر آن را وارد همه ابعاد زندگی‌مان کنیم، حتی بُعد یادگیری زبان! با استفاده از ابزار مدرن، می‌توانید به سرعت پیشرفت کنید. یوتیوب یکی از همین ابزارهای مدرن است که می‌تواند در یادگیری زبان‌های مختلف، از جمله زبان فرانسوی، کمک‌تان کند. در هر سطحی از یادگیری زبان فرانسوی هستید، نباید از آموزش فرانسه یوتیوب غافل شوید. در حال حاضر، تعداد کانال‌ های آموزش زبان فرانسه در یوتیوب بسیار زیاد است. اما آیا باید از همه آن‌ها استفاده کنیم؟ مسلماً خیر. بهتر است ابتدا بهترین کانال های آموزش زبان فرانسه یوتیوب را بشناسید تا بتوانید از همان ابتدا، به سراغ گزینه‌های مفید و موثر بروید تا وقت‌تان تلف نشود و خسته نشوید.

در این مطلب، بهترین کانال های آموزش فرانسه در یوتیوب را معرفی خواهیم کرد تا در انتخاب کانال مناسب کمک‌تان کنیم. با ما همراه باشید.

کانال یوتیوب مصطفی شالچی (Mostafa Shalchi)

ایرانیانی که قصد یادگیری زبان فرانسوی را دارند یا در مسیر یادگیری این هستند، فارغ از آن‌که ساکن ایران باشند یا خارج از ایران، حتماً اسم مصطفی شالچی به گوش‌شان خورده است. شالچی بیش از پانزده سال سابقه تدریس زبان فرانسه را دارد و مترجم رسمی زبان فرانسه نیز است. شالچی سال‌هاست کانال آموزش زبان فرانسه مصطفی شالچی  (Mostafa Shalchi) را در یوتیوب تأسیس کرده است و ویدئوهای آموزشی مختلف را به طور مستمر، در این کانال قرار می‌دهد. جالب است بدانید که ویدئوهای آموزشی این مدرس زبان فرانسه، بالغ بر صد هزار بازدید دارند.

یکی از ویژگی‌هایی که ویدئوهای کانال مسصطفی شالچی را از دیگر ویدئوهای آموزش زبان فرانسه متمایز می‌کند روش منحصر به فرد و خلاقانه شالچی در ارائه مطالب آموزشی است. این روش تدریس به شما کمک می‌کند مطالب برای همیشه در ذهن‌تان جای بگیرند.

در کنال یوتیوب مصطفی شالچی، ویدئوهای آموزشی سطح‌بندی شده‌اند و شما می‌توانید بسته به سطح‌تان، ویدیوهای آموزشی مناسب را انتخاب کنید و مباحث مورد نظرتان را یاد بگیرید. در کانال یوتیوب شالچی، ویدئوهای آموزشی برای زبان آموزان همه سطوح، از متبدی تا پیشرفته، وجود دارد.

مباحث ویدئوهای این کانال بسیار گسترده است: مکالمه به زبان فرانسه، افعال زبان فرانسه و نحوه صرف کردن آن‌ها، ساختن جملات پرسشی در زبان فرانسه، منفی کردن افعال فرانسه و انواع ضمایر در زبان فرانسه فقط بخشی از مباحثی هستند که در این کانال، به صورت مفصل یادشان می‌گیرند. بنابراین فرقی نمی‌کند به فکر یادگیری دستور زبان فرانسه هستید یا این‌که می‌خواهید مکالمه فرانسه را یاد بگیرید، در هر صورت کانال یوتیوب مصطفی شالچی کمک‌تان خواهد کرد. با استفاده از ویدئوهای آموزشی این کانال، می‌توانید هر چهار مهارت زبانی را در خودتان تقویت کنید.

کانال یوتیوب FrenchPod101

اگر به تازگی شروع به یادگیری زبان فرانسوی کرده‌اید، کانال یوتیوب FrenchPod101 گزینه بسیار مناسبی برای‌تان خواهد بود، چرا که برای مبتدیان طراحی شده است.

در این کانال آموزش زبان فرانسه یوتیوب، ویدیوهای کوتاه آموزشی را مشاهده خواهید کرد که زبان فرانسوی را به روش تعاملی به شما یاد می‌دهد. در واقع، وقتی ویدئوهای این کانال را نگاه می‌کنید، خودتان نیز باید واژگان را با آن تکرار کنید. بدین ترتیب، به مرور زمان، تلفظ صحیح واژگان متعدد را یاد می‌گیرید. در کانال یوتیوب FrenchPod101، ویدوها بر اساس مباحث و سطح‌شان دسته‌بندی شده‌اند.

کانال یوتیوب Parlez-vous French?

در کانال آموزش زبان فرانسه Parlez-vous French?، مدرسی به نام Anne Le Grand زبان فرانسوی را به شما یاد می‌دهد. مدرس زبان شناس است و از این دانش در راستای آموزش زبان فرانسوی بهره گرفته است.

 در سراسر ویدئو، مدرس به زبان فرانسه صحبت می‌کند، اما زیرنویس انگلیسی در درک مباحث به شما کمک می‌کند، البته به شرطی که زبان انگلیسی‌تان آنقدر قوی باشد که بتواند در یادگیری به شما کمک کند.

این مدرس در ویدئوهای آموزشی‌اش در مورد مباحث زبان‌شناختی و مفاهیم فرهنگی نیز صحبت می‌کند. بنابراین اگر دوست دارید حین یادگیری زبان فرانسه، در مورد زبانشناسی و فرهنگ بیاموزید، از این کانال فرانسوی غافل نشوید.

کانال یوتیوب Français avec Pierre

در کانال یوتیوب Français avec Pierre، چند مدرس زبان فرانسه را به شما یاد می‌دهند. ویدئوهای آموزشی موجود در این کانال به زبان فرانسه هستند، بنابراین اگر در سطح پیشرفته هستید، این کانال گزینه بسیار مناسبی برای‌تان خواهد بود. برخی از ویدوها نیز زیرنویس انگلیسی و فرانسه دارند، بنابراین زبان آموزان سطح مبتدی و متوسط نیز می‌توانند از این کانال استفاده کنند.

در این ویدیوهای آموزشی، می‌توانید اصطلاحات پرکاربرد فرانسوی را در مکالمه‌ها یاد بگیرید و با فرهنگ فرانسوی زبانان نیز آشنا شوید. به علاوه، در این ویدیوها، نکات گرامری را نیز خواهید آموخت.

کانال یوتیوب French Comprehensible Input

مدرس کانال یوتیوب French Comprehensible Input از گویش‌وران زبان فرانسوی است و این زبان را به شیوه‌ای مفرح به شما آموزش می‌دهد. این مدرس فرانسوی از کتاب کامیک Lucky Luke نیز برای آموزش زبان فرانسوی استفاده می‌کند. بنابراین اگر کتاب‌های کمیک برای‌تان جذاب است، از تماشای ویدئوهای آموزشی این کنال لذت خواهید برد و بالطبع، یادگیری زبان فرانسوی نیز برای‌تان جذاب‌تر خواهد شد.

ویدئوهای موجود در این کانال کاملاً به زبان فرانسه هستند، حتی ویدئوهای مختلص به زبان آموزان مبتدی. اما زیرنویس انگلیسی می‌تواند کار را برای‌تان آسان کند.

در این ویدئوها، می‌توانید واژگان و اصطلاحات کاربردی زبان فرانسوی را یااد بگیرید و مهارت‌های گوش دادن و درک مطلب را نیز در خودتان تقویت کنید.

کانال یوتیوب Easy French

کانال یوتیوب Easy French با دیگر کانال‌های آموزش زبان فرانسه یوتیوب فرق دارد. اما چه فرقی؟ ویدئوهای این کانال مصاحبه با گویش‌وران زبان فرانسه است. در واقع، در این ویدئوها، نظرات مختلف فرانسوی‌زبانان را در مورد موضوعات متفاوت می‌بینید. بدین ترتیب، یاد می‌گیرید چگونه در مورد موضوعات مختلف به زبان فرانسه صحبت کنید. این ویدئوها زیرنویس فرانسوی و انگلیسی نیز دارند.

سخن آخر

تا به این‌جا، با ماهیت آموزش زبان فرانسه یوتیوب و بهترین کانال های آموزش زبان فرانسه در یوتیوب آشنا شدید. با انتخاب گزینه متناسب با سطح و روحیه‌تان، می‌توانید در مسیر یادگیری زبان فرانسه سریع‌تر پیش بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا