زبان فرانسه

فواید یادگیری زبان فرانسه

یادگیری هر زبان جدیدی باعث گسترش افق نگاه و فکرتان می‌شود و علاوه بر آن، توانایی‌تان را برای برقراری ارتباط افزایش می‌دهد. ما در جهانی زندگی می‌کنیم که به دلایل مختلف، نیاز به برقراری ارتباط با مردم سراسر جهان داریم و نمی‌توانیم ادعا کنیم که زندگی در انزوا امکان‌پذیر است. اگر می‌خواهید زبان جدیدی یاد بگیرید و زبان فرانسه نیز یکی از گزینه‌های شما است، بهتر است فواید یادگیری این زبان را بدانید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید و با انگیزه بیشتری به سراغ این گزینه بروید. در واقع، اگر دلایل محکمی برای یادگیری زبان فرانسه داشته باشید، با ثبات قدم بیشتری پیش خواهید رفت و سرعت یادگیری‌تان نیز افزایش خواهد یافت.  در این مطلب، از فواید یادگیری زبان فرانسه برای‌تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

فرانسه به مثابه زبانی جهانی

فرانسوی زبان رسمی 29 کشور در سراسر جهان است. به علاوه، زبان دوم بسیاری از کشورهای اروپایی، آمریکایی و آفریقایی است. به طور کلی، می‌توان گفت بیش از 300 میلیون نفر در سراسر جهان به زبان فرانسه صحبت می‌کنند. گویش وران این زبان فقط بومی فرانسه و کبک نیستند، بلکه در هر پنج قاره زندگی می‌کنند. جالب است بدانید که زبان فرانسه، پس از زبان انگلیسی، دومین زبان پرکاربرد در جهان است. به علاوه، فرانسه یکی از زبان‌هایی است که در همه کشورها تدریس می‌شود. در حال حاضر، میلیون‌ها نفر در جهان در حال یادگیری این زبان هستند.

زبان فرانسه برای ورود به بازار کار

با یادگیری زبان فرانسه، فرصت‌های شغلی متعددی در ایران و خارج از ایران پیش روی‌تان قرار می‌گیرد. یادگیری زبان فرانسه دریچه‌ای به سوی ورود به شرکت‌های فرانسوی در فرانسه و دیگر کشورهای فرانسوی‌زبان است. همانطور که گفتیم فرانسه زبان رسمی کشورهای مختلفی در سراسر جهان است، از این رو، با یادگیری زبان فرانسه، می‌توانید به کشورهای مختلف مهاجرت کنید و در آن‌ها مشغول به کار شوید.

با یادگیری زبان فرانسوی، فرصت کار کردن در شرکت‌های مختلف اروپایی، آمریکایی و آفریقایی برای‌تان فراهم می‌شود.

زبان فرانسه به مثابه زبان فرهنگ و هنر

فرانسه را زبان فرهنگ و تمدن می‌دانند. در واقع، کشور فرانسه مهد هنر است و این مسئله را هیچ کس نمی‌تواند انکار کند. بسیاری از شاهکارهای هنری و ادبی در این کشور خلق شده‌اند. فرانسوی زبان بین‌المللی هنر، مد، ادبیات، تئاتر، رقص، معماری، هنرهای بصری و حتی آشپزی است. اگر می‌خواهید شاهکارهای ادبی فرانسه را به همین زبان بخوانید یا این‌که آن‌ها را به زبان فارسی ترجمه کنید، بهتر است هر چه سریع‌تر شروع به یادگیری زبان فرانسوی کنید. همچنین می‌توانید شاهکارهای سینمای فرانسه را نیز به زبان اصلی ببینید. بدین ترتیب، با یادگیری زبان فرانسه می‌توانید در فرهنگ و هنر غرق شوید.

زبان فرانسه برای سفر

فرانسه یکی از قطب‌های گردشگری در جهان است و سالیانه، بیش از 87 میلیون گردشگر را به سوی خود جذب می‌کند. اگر بتوانید به زبان فرانسه صحبت کنید، می‌توانید از سفر به فرانسه لذت ببرید و فرهنگ و شیوه مردم این کشور را با نگاه و بینش دیگری ببینید. علاوه بر این‌ها، با یادگیری زبان فرانسوی، می‌توانید تورلیدر یا راهنمای گردشگری نیز شوید و با ورود به این صنعت، کسب درآمد کنید.

زبان فرانسه برای تحصیل کردن

با یادگیری زبان فرانسوی، فرصت تحصیل در دانشگاه‌های مختلف در سراسر جهان برای‌تان فراهم خواهد شد. تسلط به زبان فرانسوی باعث می‌شود گزینه‌های بیشتری را برای مهاجرت تحصیلی داشته باشید. جالب است بدانید که ده دانشگاه برتر جهان در کشور فرانسه قرار دارند و علاوه بر آن، بسیاری از دانشگاه‌های برتر در سراسر جهان فرانسوی زبان هستند، در نتیجه، یادگیری زبان فرانسه راه‌تان را به سوی این دانشگاه‌ها هموارتر می‌کند. در واقع، تسلط به زبان فرانسوی باعث می‌شود بتوانید به راحتی، از دانشگاه‌های مختلف پذیرش بگیرید. تحصیل در چنین دانشگاه‌هایی نیز می‌تواند آینده‌ای درخشان را در عرصه دانش و کار برای‌تان رقم بزند.

یادگیری زبان فرانسه برای یادگیری زبان‌های دیگر

اگر عاشق یادگیری زبان‌های مختلف هستید، باید بدانید که یادگیری زبان فرانسوی مسیرتان را به سوی یادگیری زبان‌های جدید هموارتر می‌کند. به عبارت ساده، یادگیری این زبان باعث می‌شود بتوانید زبان‌های دیگر را راحت‌تر یاد بگیرید. اما منظور ما چه زبان‌هایی است؟ زبان‌های اسپانیایی، ایتالیایی، انگلیسی و پرتغالی از آن زبان‌هایی هستند که یادگیری زبان فرانسه باعث می‌شود بتوانید راحت‌تر یادشان بگیرید، چرا که واژگان مشترک در میان این زبان‌ها بسیار زیاد است.

روند جذاب یادگیری زبان فرانسه

فرانسه زبانی دشوار نیست و روش‌ها و متدهای بسیار متنوع و جذابی برای آموزش آن وجود دارد. اگر مدرس و آموزشگاه مناسبی را برای یادگیری زبان فرانسه انتخاب کنید، می‌توانید از روند یادگیری این زبان جذاب و پرکاربرد لذت ببرید. یادگیری این زبان برای بزرگسالان و کودکان به یک اندازه جذاب است.

 سخن آخر

تا به این‌جا، با فواید یادگیری زبان فرانسه آشنا شدید. فرقی نمی‌کند می‌خواهید با فرهنگ، ادبیات یا هنر فرانسوی آشنا شوید یا این‌که به دنبال فرصت‌های تحصیلی و شغلی درخشان هستید، در هر صورت، یادگیری زبان فرانسوی می‌تواند راه‌تان را به سوی رسیدن به هدف‌تان هموار کند. یادگیری زبان فرانسه باعث می‌شود رزومه پربارتری داشته باشید و بتوانید در هر کجا که بخواهید کار و تحصیل کنید. بنابراین یادگیری این زبان می‌تواند شما را وارد دنیای جدیدی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا